به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد جلسه هماهنگی مدیران اداری شهرداری‌های استان یزد در محل سالن همایش‌های شهرداری میبد و با حضور کارشناسان امور اداری استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد جلسه هماهنگی مدیران اداری شهرداری‌های استان یزد در محل سالن همایش‌های شهرداری میبد و با حضور کارشناسان امور اداری استانداری برگزار شد.
  در ابتدای این جلسه شهردار میبد ضمن عرض خیرمقدم به مدیران اداری، گزارشی کوتاه از وضعیت نیروی انسانی و عملکرد شهرداری میبد ارائه کرد.
  در ادامه جلسه عباسی کارشناس امور اداری و استخدامی استانداری یزد مشکل کاهش نیروی انسانی و ورود نیروهای غیر کیفی را مطرح و با اشاره به آزمون استخدامی سال گذشته از مدیران کارگزینی خواست تا موقع پذیرش نیروها در مورد مدارک تحصیلی و کارت پایان خدمت داوطلبان مستقیما از مراکز مربوطه استعلام بگیرند و پرونده پرسنلی تمام کارکنان تکمیل باشد. همچنین وی دقت مدیران اداری را در امر صدور احکام کارگزینی خواستار شد و اینکه در پرداخت مزایا، اضافه‌کاری و کارانه افراد دقت لازم را داشته باشند.
  وی تأکید کرد به کارگیری نیرو جهت انجام امور شهرداری به صورت برون‌سپاری و از طریق شرکت‌های حجمی انجام بگیرد و ارزشیابی پرسنل در آخر سال به موقع به استانداری ارسال شود.
  وی در خصوص شرکت‌های پیمانکاری و برخی از تخلفاتی که صورت می‌گیرد بیان داشت یکی از مشکلات پیش‌روی شهرداری‌ها نحوه تعامل با شرکت‌های پیمانکار می‌باشد و کارگزینی‌ها می‌بایست برای جلوگیری از تضییع حقوق نیروها و کارگران، شرکت‌ها را مکلف نمایند وجوهی را که به حساب نیروهای خود واریز می کنند مستند کرده و پس از تأیید و امضای مدیر اداری جهت تسویه حساب به امور مالی ارجاع داده شوند. همچنین ضروری است کارگزینی در ضمن قرادادها بر میزان و نحوه سپرده و ضمانت‌نامه شرکت‌ها نظارت داشته باشد تا در صورت عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران قابل بهره‌برداری باشد.
  عباسی این نکته را نیز متذکر شد که جهت برخورد با کارکنان و کارگران رسمی شاغل در شهرداری، کمیته انضباطی کارگری با حضور نمایندگانی از کارفرما و کارگران تشکیل شود و در صورت بروز تخلف طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.
  در پایان نیز کارگاه آموزشی با حضور آقای میرجلیلی یکی از کارشناسان مجرب امور اداری برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا