به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد در جلسه شورای اداری شهرستان كه به ریاست فرماندار و با حضور مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، تودیع و معارفه معاون فرماندار و معرفی امام جمعه جدید بهاباد انجام شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام دهقانی امام جمعه جدید بهاباد طی سخنانی انسان را امانت الهی دانست و اظهار داشت: انسانی كه امانت دار الهی باشد دارای ویژگی هایی است. اول اینكه باید ارتباطش با خدا برقرار باشد. دوم اینكه باید حلم و بردباری و سعه صدر داشته باشد و سوم اینكه باید برخورد شایسته و با محبت با ارباب رجوع داشته باشد.

در ادامه جلسه مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با ذكر احادیثی از ائمه معصومین(ع) صفت عیب پوشی و رأفت و هربانی را از صفات بارز یك انسان دانست و در ادامه اظهار داشت: طبق آیه قرآن كه می فرماید "وقفوهم إنهم مسؤولون" همه ما باید در جهان آخرت پاسخگویی عملكرد خود و تصمیماتی كه گرفته ایم باشیم.

"مهدی تقوایی" پیگیری و تلاش مستمر و جدی مسئولان در رفع مشكلات مردم را خواستار شد و افزود: درخواست ها و خواسته های مردم كم نیست و تمام شدنی هم نمی باشد، بنابراین هر چه شما تلاش كنید باز هم كم است ولی باید محدودیت ها و مقدورات نظام را هم در نظر بگیریم.

در ادامه هدائی فرماندار بهاباد نكاتی را به مسئولان ادارات یادآور شد و از اعضای ستاد حوادث شهرستان خواست با توجه به بارندگی اخیر و پیش بینی سال بارشی، آمادگی خود را بالابرند و راه ها و سایر مكان های مهم را استحكام بخشند.

در پایان جلسه ضمن تشكر از زحمات "عباس كاظمیان" معاون سابق فرماندار، "حسن ملك پور" به عنوان معاون جدید فرماندار بهاباد معرفی شد.

"حسن ملكپور" پیش از انتصاب به این سمت، به عنوان بخشدار مركزی شهرستان مهریز مشغول به خدمت بود. وی همچنین معاونت امور عمرانی فرمانداری شهرستان بافق را در پرونده خود دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا