معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور مسئولین مجتمع آموزش عالی اردکان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی برگزار شد، دانشجویان با قوانین و مقررات و ویژگی های مجتمع آموزش عالی اردکان بیشتر آشنا شدند.

در ابتدای این مراسم رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان آغاز سال تحصیلی 92-91 و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام است که هم اکنون در پرتو آرامش ایجاد شده، فضا جهت کسب علم و معرفت فراهم شده و همگان بایستی قدردان نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند. دکتر حسین غفوری  چرخابی در ادامه سخنانش به  اهمیت علم در زندگی انسان پرداخت و گفت: علمی ارزشمند است که  علاوه بر کارآمدی در دنیای مادی، برای زندگی اخروی انسان نیز توشه فراهم آورد. رئیس مجتمع آموزش عالی ارد کان به ویژگی های  دین مداری و علم پروری شهرستان اردکان اشاره کرد و خطاب به دانشجویان گفت: مسئولان و مردم اردکان از دانشجویان مجتمع آموزش عالی که مهیمان این شهر هستند توقع دارند که عنوان دانشجوی اسلامی و ایرانی را اعتلا بخشند. دکتر غفوری چرخابی تعهد، انضباط و سخت کوشی را سه راهبرد اصلی و محورهای فرهنگی، آموزشی و عمرانی را در اولویت برنامه های مجتمع آموزش عالی برشمرد. عضو هیأت امنای دانشگاه یزد همچنین اهمیت سنین جوانی را یادآور شد و بربهره گیری کافی از این دوران و آمادگی دانشجویان جهت خدمت رسانی به جامعه اسلامی تأکید کرد.

در ادامه مراسم دکتر احمد فتاحی معاون آموزشی و رئیس دانشکده منابع طبیعی، دکتر کمالی مدیر پژوهشی، دکتر علی صحرایی مدیر امور فرهنگی- دانشجویی و آقای حسین فتاحی مسئول حراست مجتمع به بیان مطالبی در حوزه های کاری خود پرداختند.همچنین آقایان حمید رضا آریانپور به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی، دکتر الهی فرد به عنوان سرپرست دانشکده فنی-مهندسی و دکتر مروتی به عنوان سرپرست دانشکده دامپزشکی معرفی شدند. در پایان نیز به نفرات برتر دانشجویان جدیدالورد و 3 دانشجوی شاهد و ایثارگر هدایایی اعطا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا