یزدفردا:يك نماينده اصلاح‌طلب مجلس سخنان تهديد‌آميز نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل را طبل تو خالي توصيف كرد و گفت كه هرگونه تجاوز به ايران انسجام ملي در دفاع از كشور را در پي خواهد داشت.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني ايسنا، اظهار كرد: اخبار موثق و نظرسنجي‌هاي چند ماه اخير حاكي از اين است كه مردم ساكن در سرزمين‌هاي اشغالي با حمله به ايران به شدت مخالف هستند. موج مهاجرت اين مردم به خارج نيز مويد اين امر و نفي روحيه جنگ‌طلبانه دولت حاكم است.

وي افزود: دولت نتانياهو در كشور تنهاست و نه همراهي مردم را براي اين اقدام دارد نه پشتيباني رهبران سياسي و نه حمايت رهبران مذهبي بنابراين با چه پشتوانه‌اي مي‌خواهد به ايران حمله كند؟

نماينده مردم اردكان در مجلس اظهارات نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل را بلوف دانست و يادآور شد: اين اظهارات صرفا مصرف داخلي دارد و براي بقاي دولت حاكم بيان شده است چرا كه اين دولت در خود اسراييل منزوي است و اين حرفها بيشتر يك جريان تبليغي و رواني است.

اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس تاكيد كرد: اگر اين ديوانگي حادث شود نيروهاي مسلح پراقتدار ما و ملت شريف ايران كه تجربه هشت سال دوران دفاع مقدس را دارند براي حفظ تماميت ارضي،‌استقلال و امنيت كشور يكپارچه در مقابل هر متجاوزي خواهند ايستاد و از نواميس و وطن خويش دفاع خواهند كرد به ويژه در مقابل رژيم نژادپرست صهيونيستي كه خود مروج تروريسم دولتي است.

تابش با بيان اينكه هرگونه تجاوز و تعدي به ايران از جانب رژيم نامشروع صهيونيستي و يا هر قدرت ديگري انسجام ملي در دفاع از ناموس و وطن را در پي خواهد داشت، اضافه كرد: ملت ما در مقابله با متجاوزين دست آنها را قطع كرده و آنها را از كرده خويش پشيمان مي‌كند.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه مسائل و اختلافات داخلي در مقابل تهاجم بيگانه به استقلال و امنيت ما موضوعيتي ندارد تصريح كرد: مردم ما فارغ از گرايش‌هاي سياسي و جناحي در مقابل تهديد و حمله به ايران اسلامي يد واحده خواهند بود و اجازه كوچكترين تعدي و تجاوزي را به دشمن نخواهند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا