جلسه هماهنگی دهیاری های بخش مرکزی میبد و بررسی مشکلات آنها با حضور بخشدار مرکزی میبد ، کارشناسان بخشداری ، دهیاران ، مدیر عامل و کارشناسان شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد در محل بخشداری مرکزی میبد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بخشدار مرکزی میبد یاد و خاطرهشهیدان هشت سال دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به بیان برخی فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت تعاونی دهیاری های میبد پرداخت.

محمد حسین قاسمی به برخی پروژه های عمرانی روستاها و مشکلات آنها در روند اجرایی شدن اشاره کرد و گفت : امید است با یاری خداوند ، تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم مشکلات را از سر راه برداشته و پروژه ها را به خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه از اجرا و مشارکت ضعیف برنامه های فرهنگی در روستاها انتقاد کرد و اظهار داشت : اگر چه برخی دهیاران در انجام برنامه های فرهنگی موفق هستند و جای تقدیر دارد ولی دهیاران باید در اجرا و مشارکت برنامه های فرهنگی دقت بیشتری داشته و به این امر مهم توجه بیشتری بکنند.

بخشدار مرکزی میبد از احداث و پیشرفت 70 درصدی کارگاه تولیدی خبر داد و اضافه کرد : امید داریم با حمایت بیشتر دولت از بخش تعاون و اعطای تسهیلات بتوانیم هرچه سریعتر پروژه مذکور را راه اندازی کرده و در راستای ایجاد درآمد پایدار برای روستاها و دهیاری ها و همچنین ایجاد اشتغال گام موثری را برداریم .

در ادامه این جلسه دهیاران مشکلات و موانع پیش روی خود را بیان کردند و با بحث و تبادل نظر راهکار های خوبی برای حل آن ارائه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا