مجید آریان در وبلاک خود نوشت :

گاف وتوهین بی سابقه وسخیف به نماینده مردم شهیدپرور و انقلابی اردکان

فرماندار یزد در گافی تاریخی ،به نماینده بیش از یک دهه مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان اردکان توهین کرد.
قضیه از چه قرار است:
روز چهارشنبه نماینده مردم اردکان در تذکری با استناد به اصل 40 قانون اساسی که می گوید((هیچ‌کس نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به‌غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد))،بسیار محترمانه از مسئولان می خواهد "" دقت كنند اظهارنظرشان مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگيرد""
http://www.yazdfarda.com/news/1391/07/57872.html

تابش در این سخنان بسیار محترمانه، خواسته بود مسئولان طوری صحبت نکنند که برداشت از ان باعث سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام و تشویش در داخل کشور شود.
پس از این تذکر مجلس روال کار خود را پی می گیرد و در ادامه یکی دیگر از نمایندگان مجلس در تذکری موارد متعددی را مطرح می کند ، از جمله در اخر تذکر خود،حرف فرمانده سپاه را درست می داند و مطلبی با این عنوان می گوید"""اگر رژیم صهیونیستی تعرضی به خاک ایران بکند نابودی خود را رقم زده است و قطعا سپاه پاسداران با حمایت مجلس شورای اسلامی رژیم متجاوز صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.""" که این صحبتها با تکبیر عده دیگری از نمایندگان همراه می شود.( البته بماند که برخی رسانه های همسو سعی در القا به هم خوردن جو مجلس و تقابل نمایندگان مجلس با "تابش" وغیره را داشتند.)
http://www.tabnak.ir/fa/news/274953

این موارد همگی طبیعی است و نمایندگان در صحن علنی معمولا نطق،سوال و تذکرهای متعددی دارند که گاهی اوقات ،نظرات نمایندگان با یکدیگر در تضادکامل است .
ولی در اقدامی عجیب،فرماندار یزد که قبلا مدیر میراث فرهنگی و گردشگری یزد بوده، گویا از همه جا بی خبر با سایت "یزد رسا" مصاحبه می کند و می گوید نماینده مردم اردکان نباید در حین سخنرانی سردار جعفری(فرمانده محترم سپاه) در مجلس، تذکر می داده !!!!!! و تذکر وی بخاطر "" ابراز وجود و جذب آراء مردم به نفع اصلاح طلبان ""بوده است.!!!!!!!
http://www.yazdrasa.ir/news/4637

ذکر چند نکته کوتاه:
اولا: اصل 86 قانون اساسی می گوید """ نمايندگان مجلس درايفاي وظايف نمايندگي دراظهار نظر ورأي خود كاملاً آزادند ونمي توان آنها را به سبب نظراتي كه درمجلس اظهار كرده اند يا آرايي كه درمقام ايفاي وظايف نمايندگي خود داده اند، تعقيب يا توقيف كرد."""،جنابعالی از قوه مجریه به چه حقی برای اظهارات قانونی نماینده ای از قوه مقننه اظهار فضل! می کنید و برای نماینده مردم شهید پرور و انقلابی اردکان تعیین تکلیف می کنید؟
ثانیاً: جنابعالی که از موضوع اطلاع کافی نداشته اید و حتی فکر کرده اید سردار پاسدار جعفری در مجلس بوده اند و آقای تابش به ایشان تذکر داده اند(درحالیکه سردار جعفری روز چهارشنبه در یزد بودند)،چطور به خودتان اجازه می دهید در موضوعی که اطلاع کافی ندارید اظهار نظر کنید و به نماینده مردم شهید پرور و انقلابی اردکان توهین کنید؟
ثالثاً:گویا حافظه خوبی ندارید و نمی دانید آقای تابش 4 دوره متوالی است که نماینده مردم شهری شده است که مقام معظم رهبری می فرماید استان یزد را به نام اردکان می شناسند و در همین چند ماه پیش مردم با رای قاطع حدود 70 درصدی که ایشان را جزو 10 نماینده با بالاترین درصد ارا کرده،به خانه ملت فرستادند
رابعاً: با همین تفاسیر اندک، بخوبی معلوم است که شما می خواهید ابراز وجود کنید؟؟

و در اخر :
منتظر می مانیم تا ببینیم عکس العمل امام جمعه و فرماندار اردکان و مسئولان استان در این بدعت خطرناک چیست.
هر چند طوماری در دست تهیه است که برای وزیر کشور ارسال خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا