به مناسبت شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس طرح ویژه ای توسط شهرداری میبد در سطح شهر انجام گرفت.همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت ویژه، جنب تمام مدارس سطح شهر و كوچه و خیابان های منتهی به آن نظافت و برخی از معابر نیز به طور محدود آب‌پاشی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به مناسبت شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس طرح ویژه ای توسط شهرداری میبد در سطح شهر انجام گرفت.همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت ویژه، جنب تمام مدارس سطح شهر و كوچه و خیابان های منتهی به آن نظافت و برخی از معابر نیز به طور محدود آب‌پاشی شد.

  پیش از این نیز قسمتی از معابر و خیابان‌ها در اطراف مدارس و در محل تردد دانش آموزان اصلاح ترافیكی شده كه از آن جمله می توان به احداث سرعت‌گیر و نصب عدسی در جلوی درب مدارس، خط‌كشی محل عبور دانش‌آموزان و شستشوی سطح خط‌كشی های قدیمی برای رویت بهتر و نصب تابلوهای هشداردهنده اشاره كرد. مهمترین این اقدامات در خیابان آیت الله دستغیب(ره) و خیابان آیت الله سعیدی(ره) انجام شده است.

   همچنین كلیه خطوط واحد موظف شدند برنامه سرویس‌های خود را مطابق با زمان شروع به كار مدارس و ساعت تعطیلی آن‌ها تنظیم كنند تا جابجایی دانش‌آموزان و دانشجویان به بهترین نحو و با كمترین اتلاف وقت میسر شود.

   "محمدرضا حفیظی شهردار میبد ضمن تبریك سال تحصیلی جدید و فرارسیدن ماه "مهر و مهربانی" عنوان كرد شهرداری همه سعی و تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی و رفاه حال دانش‌آموزان و معلمین عزیز به كار خواهد گرفت تا آینده سازان كشور عزیزمان ایران بتوانند با فراغ بال به جهد و كوشش خود در زمینه تحصیل ادامه دهند و بار دیگر طبق روال سال‌های گذشته شاهد افتخارآفرینی آنها در مقاطع مختلف تحصیلی به خصوص قبولی در كنكور و مسابقات فرهنگی برای شهروندان میبدی باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا