در آخرین روز كاری فصل تابستان جلسه هماهنگی بین كلیه واحدهای شهرداری در حضور قریب به اتفاق كاركنان واحدهای مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد در آخرین روز كاری فصل تابستان جلسه هماهنگی بین كلیه واحدهای شهرداری در حضور قریب به اتفاق كاركنان واحدهای مختلف برگزار شد.

شهردار میبد در این جلسه بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تأكید نمود و این نكته را نیز متذكر شد در عقد قردادها طبق نظر كارشناسی مدت زمان كمتری برای سقف زمان اجرای پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

محمدرضا حفیظی از مسئول واحد طرح‌ها خواست نسبت به تنظیم و تكمیل طرح جامع و تفصیلی شهر میبد اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. همچنین واحدهای مختلف مكلف شدند تا نسبت به پاسخگویی به موقع به نامه‌های دریافتی به ویژه نامه‌های داخلی همراه با تأكید شهردار دقت بیشتری داشته باشند و دبیرخانه روال تایپ و تنظیم درخواست‌ها و نامه ‌های اداری را كوتاه‌تر نماید.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت حضور فعال شهرداری در مراسم رژه هفته دفاع مقدس، مهیا سازی و آب‌پاشی معابر و تخصیص سرویس‌های خط واحد به مناسبت بازگشایی مدارس و همچنین مراسم كلنگ‌زنی ساختمان جدید شهرداری میبد صورت گرفت.

 در این جلسه پیشنهاد شد با توجه به اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) خیابان‌ها ومیادین جدید‌الاحداث شهر به نام پیامبر اعظم(ص)‌، ‌امام هادی(ع) و امام علی(ع)‌ نامگذاری شود. همچنبین با عنایت به تعداد قابل توجه افرادی كه طی یك سال گذشته به درجه بازنشستگی نایل آمده‌اند مراسمی جهت تجلیل از این عزیزان ترتیب داده شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا