به گزارش خبرنگار يزد فردا : "محمد علی شاه حسینی "فرماندار خاتم  در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره  امام راحل و 114شهید شهرستان و همچنین تبریک اول مهر روز بازگشائی مدارس بر توجه به زیر ساخت های کشاورزی  دراین شهرستان تاکید کردو افزود: توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی از مواهبی است که به ماداده شده است اگر قدر بدانيم نعمت است و اگر قدر ندانيم و غفلت کنيم نقمت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستگاههای اجرائی شهرستان جهاد کشاورزی است ادامه داد: ما ماموریتهای به زمین مانده زیادی از جمله بحث احداث گلخانه ها ، ایجاد صنایع تبدیلی و گسترش آبیاری تحت فشار  را داریم که مدیریت جدید آنها را باید پیگیری نماید.

شاه حسینی گفت: شهرستان خاتم 25درصد کشاورزی استان را دارا است اما درخصوص  صنایع تبدیلی ،ایجاد گلخانه و آبیاری تحت فشار در وضعت مطلوبی قرار ندارد.

فرماندارخاتم اظهار امیدواری کرد: .با  روند  خوبی که مدیریت سابق در بحث های مذکور در این شهرستان شروع کرداند انشاء ا... با تدبیر ودرایت خوبی که  مدیر جدید جهاد کشاورزی دارند قدمهای مثبت وارزنده ای جهت توسعه این شهرستان برداشته شود.

وی مردم شهرستان خاتم را مردمان مومن ، متدین، نجیب و با صفا  توصیف کرد و افزود: ما آماده همکاری با جهاد کشاورزی هستیم که ا نشاء ا.. شاهد اتفاقات بسیار خوبی دربحث توسعه کشاورزی شهرستان داشته باشیم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا