سرمربي تيم فوتبال سنگ‌آهن بافق يزد گفت: تيم ابومسلم يکي از بهترين تيم‌هاي ليگ دسته يک بوده و حق اين تيم است که به ليگ برتر صعود کند.

فيروز کريمي پس از تساوي تيمش مقابل ابومسلم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: ‌بازي خوبي را از دو تيم شاهد بوديم و به عقيده من کسب يک امتياز از ابومسلم در مشهد بسيار ارزشمند است.

به گزارش فارس ،وي افزود: تيم ابومسلم در اين بازي فوق‌العاده تاکتيکي بازي کرد و حملات زيادي هم بر روي تيم ما ايجاد کرد. اما بازيکنان ما نيز به خوبي توانستند اين حملات را دفع کنند و يک امتياز شيرين را از مشهد به دست آورند.

وي ادامه داد: به عقيده من نتيجه مساوي براي هر دو تيم منصفانه بود و حيف است که تيم ابومسلم در ليگ برتر حضور نداشته باشد. من سال‌هاي زيادي را در مشهد بودم و با تيم‌هاي مختلف اين شهر کار کردم ولي متاسفم که اين استان نماينده‌اي در ليگ برتر ندارد.

فيروز کريمي در خصوص وقت‌کشي بازيکنانش گفت: ما تاکتيکي‌هاي مختلفي را در اين بازي به کار برديم اما اينطور نبود که خدايي نکرده وقت‌کشي کنيم به هر حال تماشاگران هم حق دارند تا از تيم محبوب خود دفاع کنند و اين را تشويق کنند. اينکه مي‌گويند فيروز ضد فوتبال بخشي از هيجان فوتبال است اما باور کنيد که من قصد وقت تلف کردن و يا وقت‌کشي براي کسب امتياز را نداشتم.

وي همچنين در خصوص آغاز عمليات چمن مصنوعي ورزشگاه تختي مشهد گفت: در زماني که من در ابومسلم بودم يادم هست که در يک بازي چند ميخ فولادي را از زمين تختي مشهد بيرون کشيدند انگار که به جاي بذر چمن بذر ميخ در اين ورزشگاه ريخته بودند.

وي ادادمه داد:‌ من فکر مي‌کنم ورزشگاه تختي مشهد را تا 15 سال ديگر هم شخم بزنند از آن ميخ فولادي و ميخ طويله بيرون مي‌آيد.

سرمربي تيم فوتبال سنگ‌آهن بافق يزد خاطر نشان کرد: اينقدر طول دادند که اين ميخ‌ها تبديل به مين‌هاي جنگي شده است. به هر حال اگر روزي ورزشگاه چمن مصنوعي شود، خوشحال مي‌شويم ولي اميدواريم که ديگر ميخي از آن بيرون نيايد.

کريمي همچنين در خصوص مبلغ قراداد بازيکنانش که گفته مي‌شود مبلغ کلاني دستمزد گرفته‌اند گفت: به هر حال ما هم بايد نانمان را از يک راهي دربياوريم اما اينکه مي‌گويند من پول کلان مي‌گيرم و از سنگ آهن بافق يزد هم پول درشت گرفتم صحت ندارد. حتي بازيکنان من نيز در اين تيم قراردادشان مشخص است و حاضرم همه آنها را به شما نشان بدهم بعضي‌ها به دنبال حاشيه درست کردن هستند اما من خودم همه را سياه مي‌کنم.

سرمربي تيم سنگ آهن بافق يزد در ادامه به امکانات اين باشگاه اشاره کرد و گفت:‌ نام تيم ما برگرفته از محل مختلف است يزد، بافق و شهرک آهن، شهرک آهن تا بافق حدود نيم ساعت فاصله دارد و البته آن نيم ساعت را اگر بخواهيم با ماکسيما و سرعت 220 کيلومتر برويم اين مقدار وقت مي‌شود. اما از شوخي گذشته امکانات ما از همين ابومسلم هم خيلي بيشتر است نه تنها ابومسلم حتي در حد تيم‌هاي ليگ برتري هم زمين مناسبي داريم، هم تماشاگران خوبي و هم مالکان خوبي. من آمده‌ام اينجا که در آرامش باشم و اين شهر به همراه تيمش به من آرامش مي‌دهد.

کريمي همچنين به وضعيت تيم‌هاي ليگ دسته يک کشور اشاره کرد و گفت: سطح تيم‌ها و بازي‌هاي دسته يک بسيار بالا رفته است بيشتر بازيکنان ليگ برتري آرزو دارند که در ليگ دسته يک بازي کنند، چرا که در اين تيم‌ها هم خوب پول مي‌دهند و هم مي‌شود خوب امتياز گرفت. من معتقدم سطح بازي‌هاي ليگ دسته اول از ليگ برتر هم بالاتر است و اگر روزي خواستند جاي اسم ليگ‌ها را عوض کنند، بهتر است تيم‌هاي دسته يکي بروند ليگ برتر بازي کنند. چرا که هم اکنون بازي‌هاي ليگ برتر کيفيتي ندارد تيم‌هاي بزرگ که روزي براي خودشان يال و کوپالي داشتند، امروز يال و کوپالشان هم ريخته است و از تيم‌هايي مثل ما هم شايد ببازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا