یزدفردا :در یک اقدام غیر متعارف شرکت گاز استان یزد گاز یک شرکت تولیدی غذایی را بدون هیچ اخطار قبلی و با قبض صادر شده ای که تا 30 شهریور مهلت پرداخت دارد قطع کرد!

در این اقدام سئوال برانگیز مامورین شرکت گاز به بهانه نشت گاز به شرکت وارد و به هنگام خروج رگلاتور انشعاب گاز این شرکت را نیز با خود می برند و این در حالی است که براساس قبض ارائه شده توسط این شرکت تولیدی ساعت 9 و45 دقیقه قبض مربوط به این شرکت پرداخت شده بوده و زمان قطع گاز بعد از زمان پرداخت بوده است .

آنچه که در این ماجرا قابل تامل است عدم صدور اخطار قبلی و مهلت پرداخت قبض مشترک گاز می باشد که به نوعی نا هماهنگی مجموعه شرکت گاز را می رساند و ا توجه به اینکه مشترک مورد اشاره واحد تولیدی مواد غذایی(لبنی) بوده است احتمال وارد آمدن آسیب به مواد تولیدی این واحد می رفته که مستقیما به سلامت جا معه  مرتبط است!

در ادامه توضیحات مدیر عامل این شرکت تولیدی عینا منتشر می شود و آمادگی یزدفردا برای انتشار پاسخ احتمالی آن شرکت پیراممون موضوع مورد اشاره اعلام می نماییم .


       قابل توجه مسئولین محترم استان " در روز دوشنبه مورخ 27 /6 /91 شرکت محترم گاز استان یزد ضمن مراجعه به یک  شرکت صنایع غذایی (نام نزد یزدفردا محفوظ) به بهانه نشت گاز و سرویس و بر اساس قبض گاز صادره جهت این شرکت و با تاریخ انقضای 30 /6 /91 و بدون حتی اخطار یا تذکر قبلی و صرفاً به دلیل قبض دوره قبل و بدهی گذشته به مبلغ کل 000. 510 تومان که به دست شرکت نرسیده (تصویر در ادامه مطلب ) بعد از خروج از شرکت و بدون هماهنگی اقدام به بازنمودن رگلاتور داخل کوچه نموده و گاز شرکت را علیرغم فعالیت خط تولید این شرکت  قطع نموده و در واقع در راستای تحقق پیام سال مقام معظم رهبری یعنی سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " تلاش مضاعف نموده اند .
در ضمن زمان پرداخت قبض مذکور ساعت 9:45 مورخ 27 /6 /91 می باشدکه بدینوسیله بر خود لازم می دانیم مراتب تقدیر و تشکر از شرکت ملی گاز ایران منطقه یزد  را اعلام داریم که تا لحظه ارسال مطلب به یزدفردا هنوز خبری از گاز نیست (ساعت 1بعد ازظهر)










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا