یزدفردا: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تجمع اعتراض آمیزهنرمندان یزدی که درمحکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراسلام (ص) درتالارفرهنگ گردهم آمده بودند گفت:هنرمندان و سازمانهای هنری باید برای پیشبرد اهداف و پیام رسول گرامی اسلام (ص)آستین همت را بالا بزنند وهنرمندان جامعه دینی ما دین خود را به آن حضرت ادا کنند.

محمدحسین صفارهرندی با اشاره به این که دیوانگی و حماقت دشمنان دراهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص) عواطف و احساسات وفاداران به آن حضرت را بیشتر تحریک و تقویت می کند افزود: دشمن در برابر پیام آسمانی رسول رحمت دستش خالی مانده ونسنجیده دست به اقداماتی می زند اما غضب دشمنان اسلام نشأت گرفته از فروپاشی وتهی بودن از درون است.

وزیر سابق ارشاد به فراگیری موج بیداری اسلامی در دنیا اشاره کرد وافزود: هرچه نهالی که روییده و دارد شاخ و برگ پیدا می کند، تنومندتر شود، غضب دشمنان را تشدید یافته ترمی بینیم و حتما متناسب با این ظرفیت، دشمن تدارک خواهد دید وشاید مهمترین ابزاری که به کار خواهند گرفت ابزارجنگ نرم باشد که باید در این زمینه برنامه ریزی جدی تر و کار شایسته تری برای مقابله با هجمه دشمن صورت بگیرد.

وی نسبت به توطئه اساسی دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن اعتقادات مسلمانان هشدارداد و گفت: بعضی از شیاطین غربی، سست کردن اعتقادات مسلمانان را در دستور کار خود دارند ومی کوشند آئین پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) را با لطایف الحیل تحریف نموده و اسلام بدلی و ارتجاعی را تبلیغ کنند.

مشاورفرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهمین زمینه تأکید کرد: دراین شرایط حساس ، افسران جنگ نرم باید وارد عمل شوند، اینجاست که هنرمندان به عنوان طلایه داران نبرد واقعی باید در صحنه حاضر شوند و چنین نباشد که ما منفعل، فقط هر وقت هجومی صورت گرفت برای دفاع بیاییم.

صفار هرندی با بیان این که در زمینه پیشبرد و معرفی اهداف پیامبر اعظم(ص) کم  کارکرده ایم افزود: هنرمندان ما دین خود را به پیغمبر خود ادا کنند و در برابر این همه هتاکی که به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) صورت می گیرد با تمام بضاعت خود به میدان بیایند.

در این تجمع اعتراض آمیز که هنرمندان حوزه هنری استان یزد نیزحضور داشتند بیانیه ای قرائت شد و هنرمندان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لااله الاا... محمد رسول ا...، صلی علی محمد صلوات بر محمد، ضمن محکوم کردن این اقدام موهن ونفرت انگیز، خشم و انزجار خود را نسبت به هتاکان به ساحت نورانی پیامبراعظم(ص) اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تجمع اعتراض آمیزهنرمندان یزدی که درمحکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراسلام (ص) درتالارفرهنگ گردهم آمده بودند گفت:هنرمندان و سازمانهای هنری باید برای پیشبرد اهداف و پیام رسول گرامی اسلام (ص)آستین همت را بالا بزنند وهنرمندان جامعه دینی ما دین خود را به آن حضرت ادا کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا