مسئول امور دانشگاههای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس وضعیت ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز تفت را بسیار خوب ارزیابی کرد.
علیرضا فضلی در دیدار با سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تفت آیین نامه جدید دانشگاه پیام نور در خصوص ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس را یادآور شد و افزود با این آیین نامه وضعیت ارائه این درس در دانشگاه های پیام نور به حد مطلوبی رسیده است .
وی آشنایی دانشجویان با دستاوردهای 8سال دفاع مقدس و جوانمردی های رزمندگان اسلام را از اهداف این درس در دانشگاهها برشمرد و افزود هم اکنون بیش از 65 مرکز و واحد دانشگاهی در استان یزد وجود دارد که در بیش از 27 مرکز و واحد آنها درس آشنایی با دفاع مقدس ارائه می شود و تلاش می کنیم در بقیه مراکز و واحدها این اقدام صورت گیرد.
مسئول امور دانشگاههای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد اظهار امیدواری کرد در سال آینده این درس در کلیه دانشگاههای استان ارائه شود.
علیرضا فضلی فعالیتهای دانشگاه پیام نور استان یزد را در حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مثبت خواند و گفت طرح عفاف و حجاب از جمله برنامه هایست که با جدیت کامل در حال اجراست.
وی این طرح را لازمه برقراری امنیت روحی و روانی در دانشگاهها دانست و گفت امیدواریم طرح عفاف و حجاب در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاهی استان یزد عملیاتی شود.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تفت هم در این دیدار ضرورت و اهمیت آشنایی نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس را یادآوری و تأکید کرد اختصاص شهدای گمنام به دانشگاه پیام نور مرکز تفت که حدود دو سال در حال پیگیری است از جمله مواردیست که می تواند موجب نشر ارزشهای دفاع مقدس در جامعه دانشگاهی شود.

اکبر ذوالفقاری به پیگیری های دو ساله دانشگاه پیام نور مرکز تفت جهت به خاک سپاری سه شهید گمنام در این مرکز دانشگاهی اشاره و از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد درخواست کرد در این خصوص این مرکز دانشگاهی را یاری نماید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا