یزدفردا :توسط مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه ( ع ) استان یزد از 127 نفر حافظ قرآن در استان یزد تجلیل شد
مراسم پایانی دومین جشنواره آیه های نور در سالن فرهنگسرای شهرداری مورخ 25 شهریور ماه 1391 با حضور استاندار و مسئولین و حافظان قرآن برگزار شد .
در این مراسم حجه الاسلام مطهریان مدیر مؤسسه مهد قرآن استان ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از فعالیتهای مؤسسه پرداخت و گفت در دومین جشنواره آیه های نور 600 نفر ثبت نام نمودند که 400 نفر آنان به مرحله های بعدی راه یافتند و از این تعداد 127 نفر حائز رتبه اول تا دهم شدند . این جشنواره با عنوان مسابقه حفظ قرآن در رشته های 3 ، 5 ، 10 ، 20  و 30 جزء قرآن برگزار گردید و به نفرات ممتاز تندیس جشنواره ، لوح یادبود و هدایای نقدی تقدیم شد . وی همچنین طی سخنانی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم نمود و گفت دشمنان هر چه تلاش کنند نمی توانند نور خدا را خاموش نمایند .
در ادامه این مراسم آقای مهندس فلاح زاده استاندار محترم یزد طی سخنانی ضمن تشکر از فعالیتهای قرآنی مؤسسات قرآنی از مهد قرآن جواد الائمه ( ع ) و برگزارکنندگان این جشنواره گفت : آنچه که در کار حفظ قرآن مهم است توجه به دستورات و عمل به آیات قرآن است که باید همه حافظان و قاریان و خادمان قرآن به آن عنایت داشته باشند .
در ادامه مراسم حافظان قرآن به همخوانی بخشی از آیات قرآن پرداختند . همچنین گزارشی مصور از فعالیتهای مؤسسه مهد قرآن ارائه گردید .
در این مراسم همچنین از مربیان برتر و مدیران مؤسسات فعال در برگزاری مسابقه تجلیل به عمل آمد . گفتنی است بیشترین شرکت کننده در این جشنواره را حافظان قرآن مؤسسه مهد قرآن جواد الائمه ( ع ) یزد ، مؤسسه دارالقرآن حمزه علی میبد ، جامعه القرآن مهریز و مهد قرآن حضرت سیدالشهداء (ع) مهر دشت ابرکوه تشکیل می دادند.   










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا