یزدفردا : نشست هم اندیشی جوانان استان یزد امروزباحضورنخبگان وجوانان يزدي در مركزباقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد .
این نشست در راستای ابلاغیه رییس جمهور مبنی بر تبادل نظر با جوانان در استانهای مختلف کشور و  با حضور نخبگان وجوانان یزدی به منظور بررسی مشکلات وبهره گیری از نظرات و پیشنهادات نمایندگان جوانان استان یزد برگزار شد .مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست در حوزه ورزشی ، علمی ، فرهنگی و هنری و اقلیت های مذهبی و در سه سطح استان ، فرا استانی و ملی بود که مسایل استانی با حضور استاندار بررسی ومسایل فرااستانی و ملی در دستورکار وزیر مربوطه و هیات دولت قرار می گیرد .
به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد ، در این نشست استاندار یزد ، معاون سیاسی  امنیتی استاندار ، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، مدیر کل امور اجتماعی استانداري یزد ، ، مدیر کل آموزش وپرورش ، رییس سازمان بهزیستی ومدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ونماينده رئیس بنیاد نخبگان استان یزد نیز حضور داشتند .
معاون سیاسی امنیتی استانداریزد در این نشست با استناد به قرآن کریم خواستار دقت نظر در برداشت های جوانان از اظهار نظرهای مختلف شد وانتخاب کلام ، راه درست وحقیقی را لازمه کار وحرکت جوانان دانست .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا