یزدفردا؛ ششمين جلسه شوراي آموزش وپرورش شهرستان يزد به رياست عزيزا...سيفي فرماندار و حضور كليه اعضا در محل آموزش و پرورش ناحيه 2 يزد تشكيل شد.

 عزيزا...سيفي در اين جلسه با اعلام اينكه اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاري نسبت به سال گذشته دو برابر افزايش يافته است گفت: امسال و با توجه به استقرار نظام 3-3-6 در مدارس شهرستان و بحث هوشمند سازي مدارس اعتبارات خوبي در نظر گرفته شده است تا در اين خصوص با مشكلي روبرو نشويم.
فرماندار با اشاره به اهميت جايگاه اقامه نماز در مدارس خواستار توجه بيش از پيش مديران مدارس و مسئولين نواحي در اين زمينه شد.
وي تصريح كرد: هر چه از هم اكنون بتوانيم در بخش نماز سرمايه گذاري كنيم در آينده با كمترين مشكلات معنوي و مادي مواجه خواهيم بود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد ضمن قدرداني از اقدامات انجام شده توسط اعضاي ستاد پروژه ي مهر در شهرستان يزد گفت : باید در آستانه سال تحصیلی جدید تمام دستگاههای ذیربط اقدامات لازم را جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن سال تحصیلی 91 – 90 انجام دهند.
در این جلسه نیروی انتظامی ، سازمان تاکسیرانی ، راهنمایی و رانندگی و ... ضمن ارائه گزارش در خصوص تمهیدات اتخاذ شده جهت آغاز سال تحصیلی ، آمادگی خود را برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و اولیای آنان اعلام کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا