به گزارش خبر نگار يزد فردا جلسه فوق العاده شوراي اداري به منظور توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان خاتم در محل فرمانداري اين شهرستان با حضور رييس دادگستري استان يزد و هيئت همراه ، فرماندار خاتم ،امام جمعه هرات و اعضاي شوراي اداري شهرستان خاتم برگزار شد.

"محمدعلي شاه حسيني"فرماندار خاتم ضمن گراميداشت هفته دولت وياد وخاطره  شهيدان رجايي و باهنر به بيان سخنان مقام معظم رهبري در حوزه قوه قضائيه پرداخت . 

 ايشان ايجاد امنيت در شهرستان را به دليل  تعامل وهمگرايي و همفكري شوراي تامين از جمله  قوه قضائيه وهمچنين تعامل خوب بين مجموعه اداري شهرستان دانست  .

" شاه حسيني " در ادامه دهقان دهنوي رياست اسبق دادگستري شهرستان  را از جمله افراد داراي تدين در عمل ، قضاوت ، سلوك ورفتار و برخورد خوب با مردم دانست كه در طول دوره خدمت در شهرستان خاتم نهايت تلاش خود را مبذول داشته است.

وي همچنين به بيان مختصات شهرستان خاتم پرداخت بر ارزش هاي معنوي آن تاكيد كرده و آنرا قطب كشاورزي استان دانست كه داراي قابليت هاي منحصر به فرد ميباشد و خواستار توجه به پتانسيل هاي موجود در شهرستان شد.

فرماندار خاتم در پايان نيز بر  تقويت پرسنل قضايي و اداري در شهرستان خاتم و بخصوص بخش مروست را خواستار شد.

امام جمعه شهر هرات گفت شهرستان خاتم با وجود پتانسيل ها و قابليت هاي منحصر به فرد هنوز جزء شهرستان هاي محروم مي باشد و بايد اقدامات لازم براي محروميت زدايي از اين شهرستان صورت گيرد تا مردم علاقه مند به ماندن در اين شهرستان شوند.ايشان به بيان نقاط قوت و برتري هاي استان پرداخته و خواستار حفظ خوبي هايي شد كه موجب برتري استان شده است  و بر تقويت روحيه ما بودن در حفظ آن تاكيدكرد .وي در ادامه بيانات خود  افزود : اعضاي اداري در اين شهرستان در اكثر مسائل با هم متحد هستند، اختلاف سليقه وجود دارد ولي نهايتا اتحاد هست.وي سخنان خود را با روايت"يك ساعت قضاوت به حق از چهل روز باران باريدن ارزش بيشتري دارد" به پايان رساند .

غلامحسين حيدري رئيس دادگستري استان بر پيشگيري قبل از وقوع وقايع تاكيد كرد وگفت نبايد به وضع موجود قانع بود و امن بودن نبايدما را به خواب ببرد و هميشه بايد بيدار و گوش بزنگ بود و غافل بودن موجب بروز وقايعي مي شود كه شرايط را سخت مي كند.

ايشان ضمن تقدير وتشكر از همكاري و همگرايي بين مسئولين ، وجوداختلاف بين مسئولين را ايجاد چالش براي مردم دانست و افزود  تعامل درجهت حل مشكلات توفيق براي خود شماست.

وي در ادامه بيانات خواستار ايجاد احساس امنيت در مردم شد و آنرا از جمله مسائل مهم دانست.رئيس دادگستري استان يزد گفت جامعه در صورتي احساس بي نيازي ميكند كه عدالت رونق يابد و اگر عدالت رعايت شود آسمان ها وزمين بركت خود را بر ما نشان ميدهد و وظيفه شناسي را نوعي اجراي عدالت دانست.و پس پايان سخنان خود به قرائت حكم پرداختند.

دهقان دهنوي رياست اسبق دادگستري شهرستان ضمن تقدير و تشكر از همكاري مسئولين بيان داشت موفقيت حاصل شده به بركت همكاري ها واستقلال و فراقت بال صدور حكم  بوده است. ايشان در پايان افزود : باطن ، وسيله را پاك كنيم كه تزكيه نفس آنرا به وجود مي آورد.

برزگر رئيس جديد دادگستري شهرستان خاتم نيز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و تشكر از مقامات استاني و شهرستاني ، خدمتگذاري به مردم در لحظه لحظه زندگي را اصل مهم دانست و بر آن تاكيد كرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا