از آغاز عمليات اجرايي فاضلاب در شهر يزد تا كنون 530 كيلومتر لوله گذاري خطوط انتقال و خطوط اصلي در شهر يزد اجراء شده است.

 مدير دفتر اجراي طرحهاي جمع آوري و تصفيه فاضلاب در مراسم توديع خود در ارائه گزارش عملكرد بخش فاضلاب گفت: از آغاز اجراي عمليات فاضلاب در شهر يزد كه از سال 74 مي باشد تا كنون حدود 530 كيلومتر خطوط اصلي و انتقال فاضلاب اجراء شده كه نشان دهنده اين است كه ديگر درشهر يزد نياز به لوله گذاري خطوط انتقال و خطوط اصلي كاهش يافته است.

سيد محمد حسيني با اشاره به توسعه خطوط فاضلاب در شهر يزد گفت: با توجه به اينكه نياز به اجراي خطوط اصلي و انتقال فاضلاب در شهر يزد بسيار كاهش يافته است بايد بيشترين توان را به اجراي توسعه شبكه فاضلاب در اين شهر بگذاريم تا بتوانيم مشتركين بيشتري را تحت پوشش خدمات شبكه فاضلاب قرار بدهيم.

وي افزود: عمليات اجرايي در بخش فاضلاب در شهر هاي ديگر استان از جمله اردكان، ابركوه ، ميبد و تفت نيز اجراء شده است.

وي خاطر نشان كرد: تاكنون در شهر اردكان 65 كيلومتر لوله گذاري خطوط انتقال و تاحدودي هم شبكه كار شده  و عمليات اجرايي تصفيه خانه آن نيز آغاز شده است.

وي اظهار داشت: در تفت، ميبد و ابركوه اجراي عمليات در بخش لوله گذاري فاضلاب و خطوط اصلي و انتقال در حال اجراء مي باشد.

حسيني با اشاره به توسعه تصفيه خانه فاضلاب در ديگر شهرهاي استان گفت: در شهر تفت نيز تصفيه خانه فاضلاب در حال اجراء مي باشد و شهرهايي مثل مهريز و بافق نيز مطالعات مرحله اول آنها به اتمام رسيده و مطالعات مرحله دوم نيز آغاز شده است كه با اتمام مطالعات عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

وي همچنين در بخش فاضلاب ايمني را مهم دانست و افزود: بايد در بخش پروژه هاي فاضلاب ايمني بسيارر عايت شود و مورد توجه قرار گيرد.

گفتني است با حضور مسئولين شركت آبفاي استان يزد سيد محمد حسيني از سمت مدير دفتر اجراي طرحهاي جمع آوري و تصفيه فاضلاب توديع و محمد مهدي ثابتيان در اين سمت معارفه گرديد.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا