یزدفردا:به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان يزد در پنجمين روز از هفته دولت پروژه احداث ايستگاه تقليل فشار( CGS دوم مهریز ) و خط تغذیه سیمان تجارت مهریز به بهره برداري رسيد.
مديرعامل شركت گاز استان يزد در تشريح جزئيات اين پروژه گفت: در این پروژه یک عدد ایستگاه تقلیل فشار (CGS ) با ظرفیت 50 هزار و یک ایستگاهTBS با ظرفیت 20 هزار متر مکعب بر ساعت و حدود 30 کیلومتر خطوط تغذیه فلزی 10 و 12 اینچ احداث گردیده است.
وي با اشاره به اهميت گازرساني به واحد هاي صنعتي در رونق اقتصادي و كاهش آلودگي محيط افزود با اتصال کارخانه سیمان تجارت مهریز به شبکه گازطبیعی، ماهیانه به میزان 7 میلیون و 125 هزار لیتر در مصرف نفت کوره صرفه جویی می گردد.
مدير عامل شركت گاز استان يزد خاطر نشان كرد تاكنون حدود 3 هزار واحد صنعتي عمده و جزء در استان از گاز طبيعي بهره مند بوده كه 114 واحد در سال جاري به شبكه گاز متصل شدند.
شايان ذكر است اين پروژه ها طي مراسمي باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استاندار، فرماندار و مسئولین شهرستان مهریز و رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان در روز دوشنبه مورخ 6 /6/ 91 به بهره برداری رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا