به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد  محسن حلاجی ارتقاء مدیریت تربیت بدنی وزارت ، استخدام مربیان جوان و پرانرژی و اجرای عالی طرح صبا در ورزش دانش آموزان را از مهمترین دلایل افزایش کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات دانست .

رئیس انجمن شنا مدارس کشوربا سابقه بیش از 27 سال فعالیت در داوری و مربیگری شنا ، وضعیت کمی و کیفی این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : در این دوره از مسابقات تقریبا تمام تیم های داوطلب در این رقابت ها شرکت کردند .

وی در ادامه به ارزیابی جایگاه ورزش مدارس پرداخت و گفت : امیدواریم باارتقا مدیریت تربیت بدنی در آینده شاهدتوجه تخصصی بیشتری به مولفه های موثر در درس تربیت بدنی و ورزش مدارس باشیم .

محسن حلاجی  آموزش روش و فنون جدید تربیت بدنی ، ایجاد انگیزه از طریق نظارت و پایش مداوم درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسان ، آشنایی معلمان با فلسفه درس تربیت بدنی را از مهمترین نیازهای مربیان ورزش در مدارس دانست .

حلاجی  با قدردانی از میزبانی مناسب یزدی ها در برگزاری مسابقات شنا گفت : حضور نیروهای متخصص در استان یزد ، امکانات خوب و کافی استخر فرهنگیان و وضعیت مناسب اسکان و تغذیه این دوره را به یکی از دوره های خوب و با کیفیت تبدیل کرده است .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در ارتقا مدیریت تربیت بدنی مدارس، ادامه تلاش در جهت تقویت آموزش رشته های پایه از طریق برنامه ریزی ، نظارت و تشویق معلمان را از معاونت تربیت بدنی وزارت خواستار شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا