حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان گفت: كساني كه از نان نظام ارتزاق مي كنند، قابل توجيه نيست كه در مراسمات خود و زندگيشان شئونات را رعايت نكنند و مديرانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند، باید حذف شوند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌ صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان طبس که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد، همه مدیران ما همواره در جهت خدمت به مردم تلاش كرده اند و هرگز تهديد و تحريم هاي جهاني نتوانست آنها را از صحنه خارج كند و اين نشات گرفته از فرهنگ خدمت رساني اسلامي و بي منت است.   

امام جمعه طبس افزود: براي احياء و اجراي ارزشهاي ديني مردم عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس، مردانه ايستادند و تحريم ها را تحمل كردند و از هيچگونه تهديدي نهراسيدند.

وی تصریح کرد: اگر مي خواهيم استمرار نظام اسلامي تا ظهور امام عصر(عج) باشد بايد به ارزش هاي ديني توجه ويژه داشته باشيم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی طبس گفت: كساني كه از نان نظام ارتزاق مي كنند، قابل توجيه نيست كه در مراسمات خود و زندگيشان شئونات را رعايت نكنند، مسئوليت داشتن در نظام اسلامي افتخاري است كه بايد مديران قدردان آن باشند كه بر محور ولايت به ارائه خدمت بي منت و خوب به مردم مي پردازند.

حجت الاسلام مهاجریان تاکید کرد: عدم رعايت حقوق مردم و كم توجهي به تكريم ارباب رجوع، نوعي ناسپاسي از نعمت خدمتگزاري به جامعه است.

امام جمعه طبس گفت: بعد از 1400 سال با وجود ذخيره الهي همچون حضرت امام خميني(ره) خداوند نظام اسلامي را به كشور ما هديه داد تا اقامه عدل و قسط در همه ابعاد زندگي صورت گيرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مقابله با تحریم های فعلی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتي كه مهمترين معيار آن صرفه جويي است بايد مورد توجه ويژه مسئولان قرار گيرد و از مصرف بيت المال در مسيرهاي اشتباه پرهيز شود.

رئیس حوزه های علمیه طبس یاداور شد: مردم در مقابل جنگ سخت افزاری دشمن، فرزند عاشورا و در تحريم ها فرزند رمضان هستند و دشمنان خودشان مي دانند كه هيچ موفقيتي برايشان حاصل نخواهد شد و مقامت مردم ما با ذات اسلامي، دشمن را خوار و ذليل خواهد كرد.

وي با مردم آذربايجان شرقي در زلزله اخير ابراز همدردي كرد و حضور مقام معظم رهبري در اين مناطق را نشان از اهميت اين موضوع دانست كه مردم ومسئولان بايد كمك كنند تا انشاء الله به زودي اين خرابي ها بازسازي شود و از آن جا كه طبسي ها طعم تلخ زلزله را چشيده اند، در اين زمينه بيشتر و قوي تر وارد عرصه همكاري خواهند شد.

حجت الاسلام مهاجریان ضمن اعتراض به عملكرد برخي از افراد در زاويه گرفتن با نظر مقام عظماي ولايت و رهبري، گفت: اگر مدير و يا كارمندي به هردليل در اين مسير قرار گيرد، شايستگي ادامه كار را ندارد و بايد حذف شود.

سرپرست فرمانداری طبس نیز در این دیدار، دولت را يادگار ارزشمند دولتمرداني دانست كه خون پاكشان تضمين درخت تنومند نظام است.

"احمد طالبیان مقدم" افزود: امروز بعد از 33 سال از عمر با بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات دولت ها بر هيچكس پوشيده نيست و هر دولتي براي مردم به اندازه توان خود طرح و برنامه و خدمتي ارائه داده كه شهرستان طبس از اين خدمات مستثني نبوده است.

رئیس ستاد هفته دولت در طبس تصریح کرد: حدود 50 برنامه در هفته دولت پيش بيني شده كه از جمله پروژه هاي عمراني، طرح هاي فرهنگي و هنري، جلسات پرسش و پاسخ مديران، نشست هاي خبري، برنامه هاي ورزشي و... است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا