یزدفردا:بهره مندی مردم از بالاترین خدمات بهداشتی و پرداخت بی کم و کاست حقوق پزشکان و فعالین این عرصه، مدنظر متولیان نظام سلامت کشور باشد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی، با بیان اینکه حکیم ابوعلی سینا یکی از مفاخر علمی پرآوازه ایران افتخارآفرین است که دین خود را به دانش بشریت ادا نمود،روز پزشک را به جامعه فرهیخته پزشکی کشور و بویژه پزشکان متعهد و خدوم استان یزد و شهرستان اردکان تبریک گفت.

"دکتر محمدرضا تابش" در این پیام اظهار داشت: پزشکان با تاسی از آموزه های الهی و انسانی و بهره گیری از دانش و تجربه، در فرایند سلامت انسانها بعنوان یکی از تاثیرگذارترین بسترهای دستیابی به توسعه پایدار و ایجاد جامعه متعالی، نقش آفرین هستند.

وی اضافه نمود: بر خود فرض می دانم از زحمات خالصانه و تلاش سترگ پزشکان در جامعه و مقاطع مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و حوادث طبیعی نظیر حادثه زلزله اخیر، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.بی شک مردم خوب و قدرشناس ایران زمین نیز زحمات و ایثار آنان را پاس خواهند داشت.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت تاکید کرد: متولیان و مسئولان نظام سلامت کشور باید به نحوی برنامه ریزی کنند که مردم از بالاترین خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند باشند و حق و حقوق پزشکان و فعالین در این عرصه نیز بی کم و کاست و متناسب با تلاش و فعالیت شان پرداخت گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا