هم زمان با 31 مرداد ماه مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محسن گلستانی فر صبح امروز 25 مرداد ماه در گفتگویی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با حضور قائم مقام و جمعی از مسئولین ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همچنین افزود: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ وقف و ارائه راهکار های صنفی و علمی در خصوص معرفی و ایجاد وقف های جدید نشست نقش مدیران در حفظ و احیای موقوفات هم زمان با مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار، مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی استان ، مدیران و اعضای هیئت امنای امامزادگان و مساجد از مدعوین این مراسم می باشند.

گفتنی است این مراسم ساعت 10.30 صبح روز سه شنبه 31 مرداد ماه در محل سالن اجتماعات حضرت سید الشهداء امامزاده جعفر(ع) برگزار می گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا