طی جلسه ای در دفتر شهردار میبد آخرین راهکارها در رابطه با یکطرفه نمودن خیابان امام خمینی(ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد طی جلسه ای در دفتر شهردار میبد آخرین راهکارها در رابطه با یکطرفه نمودن خیابان امام خمینی(ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد. پیش از این در شورای ترافیک شهر میبد با یکطرفه شدن برخی از خیابانهای سطح شهر به ویژه خیابان امام خمینی (ره) موافقت کلی حاصل شده بود.

در این جلسه که شهردار میبد، معاون فرماندار، مسئول واحد طرح های شهرداری و رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان میبد حضور داشتند مصوب شد تا ظرف بیست روز آینده جهت پیاده سازی این طرح تجهیزات لازم شامل تابلوهای علائم هشدار دهنده ، چراغ راهنما، چراغ های چشمک زن و تابلوهای اعلان مسیر نصب و همچنین نسبت به اجرای مثلثی، مانع و گاردریل در نقاط مورد نظر اقدام شود.

لازم به ذکر است اجرای این طرح با توجه به ترافیک سنگین خیابان امام خمینی(ره) بسیار ضروری است و در فاز اول آن تنها بخشی از خیابان امام (ره) یکطرفه خواهد شد و برای تردد وسایل نقلیه، ترافیک مذکور به خیابان های موازی با خیابان اصلی شهر هدایت می شود. در این جلسه مقرر شد تا این امر با نصب بنرهایی در میادین خیابان امام (ره) به شهروندان اطلاع رسانی شود.

در فاز اول اجرای طرح محدوده پارک فلسطین تا میدان شهداء مهرجرد یکطرفه خواهد شد.

امیدواریم با اجرای طرح هایی دقیق تر و کامل تر در آینده مشکل ترافیک شهر میبد مرتفع شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا