یزدفردا:با حضور آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد ، فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و فرمانده بسيج كارگري ميبد از كاشي طرح زيلو در كارخانه كاشي كيميا سرام ميبد رونمايي شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از  میبد آدینه ، امام جمعه ميبد در اين مراسم ضمن تبريك ميلاد امام حسين مجبتي (ع) ، از ابتكار عمل مهندسين و تكنسين هاي اين كارخانه در بهره گيري از تاريخ و فرهنگ ايراني و اسلامي قدرداني كرد و افزود : قطعا با تكيه بر فرهنگ اسلامي مي توان در عرصه صنعت به افق هاي بلندي دست يافت .

مهندس جعفري مدير توليد اين كارخانه هم در ابتداي اين مراسم گفت : برخلاف بسياري از واحدهاي توليد كاشي در استان يزد و شهرستان ميبد ، اين كارخانه به سمت الگوگيري از تاريخ و فرهنگ اسلامي حركت كرده و كاشي با طرح هاي زيلو و برگرفته از تاريخ و فرهنگ اسلامي را سرلوحه كارخود قرار داده است .

مهندس جعفري با اشاره به رونمايي از كاشي طرح زيلو در اين كارخانه گفت : هم اكنون 20 طرح زيلو در دست طراحي است كه در آينده نزديك بر روي كاشي پياده خواهد شد .

وي اظهار اميدواري كرد كه طرح هاي زيلو و تاريخي و مذهبي در كشورهاي اسلامي به دليل زيبايي خاص معنوي و طرح و رنگ مناسب طرفداران زيادي داشته باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا