آقای محمدرضا حفیظی شهردار میبد در رابطه با احداث میدان و یا بازراچه های میوه و تره بار بزرگترین مشکل پیش روی شهرداری را نبود زمینی مناسب جهت ساخت عنوان کرد.

در جلسه ای که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، معاون فرماندار ، نماینده اصناف و نماینده اداره صنعت تجارت و معدن برگزار شد شهردار خاطرنشان کرد شهرداری میبد قادر است پس از تعیین محل مناسب جهت احداث اولین بازارچه میوه و تره بارِ شهر آن را ظرف مدت کوتاهی احداث و ساماندهی کند و در تمامی مراحل ساخت آن نیز مشارکت داشته باشد.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر میبد یکی از دغدغه های شورا و شهرداری را راه اندازی میدان و بازارچه میوه و تره بار جهت رفاه بیشتر مردم دانست که بحث در مورد آن مدت زمان زیادی است مطرح می باشد. وی اضافه کرد شورای شهر احداث 4 بازارچه را برای شهر میبد تصویب کرده است و می بایست به طور جدی پیگیری ساخت اولین بازارچه در سطح شهر دنبال شود و برای این کار باید ارزیابی دقیقی از نحوه سرمایه گذاری به عمل آید و همچنین تسهیلات مناسب جهت ساخت این مجموعه، صدور مجوز های لازم جهت ساخت و ساز، تعهد ادارات مثل اداره آب و برق جهت انشعاب مناسب و امکانات زیر بنایی در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

معاون فرماندار در این جلسه از همکاری و پشتیبانی کامل فرمانداری از اجرای طرح بازارچه خبر داد و خواست با توجه به ظرفیت شهرستان پیش از احداث میدان میوه و تره بار ابتدا طرح بازارچه پیاده شود و در صورت استقبال مردم به سمت احداث میدان میوه و تره بار شهرستان گام برداشته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا