یزدفردا- خبرنگار اجتماعی: جلسه کمیته عمران شهرداری میبد با حضور شهردار، مسئولین واحدهای خدمات شهری، عمران، املاک و آزادسازی، طرح و برنامه و واحد قراردادها روز دوشنبه 19 تیر برگزار و در رابطه با پروژه های فعال عمرانی در سال 91 پیگیری های لازم صورت گرفت.

شهردار میبد در این جلسه مشکلات عمرانی و عملیاتی پروژه های شهرداری مثل ساخت بازارچه میوه و تره بار، فضاسازی اطراف امامزاده میرشمس الحق (ع) و میدان ابوالفضلی(ع) را مطرح نمود.

محمدرضا حفیظی شهردار میبد از واحدهای کمیته عمران شهری خواست تا با تعامل بهتر و بیشتر در جهت اتمام سریعتر پروژه های در دست اقدام تلاش کنند. از جمله این پروژه ها ادامه جدول گذاری پارک رهگذر 2 و ساماندهی فضای سبز آن می باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد در راستای تداوم پیاده روسازی و جدول گذاری خیابان های سطح شهر با اولویت درخواست مردم و نیاز آنها اقدام شود. یکی از این اولویت ها که در دستورکار شهرداری قرار دارد جدول گذاری و پیاده روسازی اطراف میدان ولی عصر(عج) می باشد.

 در این جلسه شهردار با تأکید بر مکان یابی و فراهم ساختن امکانات جهت احداث پارک بانوان، تسریع در شروع به ساخت این مجموعه را خواستار شد.

همچنین واحد خدمات شهری موظف شد تا ساماندهی میدان دفاع مقدس و میدان شهرک شهدا را آغاز نماید.

در این جلسه مقرر شد تا طی یک طرح جامع خیابان هفتم تیر ساماندهی شود و در طی آن پیاده روسازی کامل در دو سمت خیابان، فضای سبز باغچه های اطراف خیابان، روسازی آسفالت و همچنین احداث چند مورد بوستان کوچک در حواشی خیابان طراحی و اجرا شود.

همچنین واحد عمران مکلف شد تا برای آغاز عملیات حصارکشی اطراف خیابان ها در محدوده زمین های بایر و املاک مخروبه برای سال 91 قراردادهایی را تنظیم کند. واحد املاک و واحد طرح ها نیز باید جهت آزادسازی کامل تقاطع مهرآباد تا رسیدن به نتیجه نهایی همکاری داشته باشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا