شورای ترافیک شهرستان میبد طی مصوبه ای در راستای حذف ترافیک مربوط به تشییع جنازه در شهرستان از مسیر خیابان امام خمینی(ره) عبور کاروان تشییع جنازه از این خیابان را ممنوع و مسیرهای جایگزین جهت این امر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد شورای ترافیک شهرستان میبد طی مصوبه ای در راستای حذف ترافیک مربوط به تشییع جنازه در شهرستان از مسیر خیابان امام خمینی(ره) عبور کاروان تشییع جنازه از این خیابان را ممنوع و مسیرهای جایگزین جهت این امر را اعلام کرد.
با توجه به مشکلات ترافیکی در خیابان امام خمینی(ره) به عنوان خیابان اصلی شهر تاکنون شهرداری میبد اقدامات مناسبی انجام داده که از جمله آنها ایجاد پارکینگ های برِ معبر در این خیابان می باشد. یکی از عوامل ایجاد بار ترافیکی در خیابان امام خمینی(ره) تردد کُند کاروان های تشییع جنازه در ساعات شلوغ و پرتردد در این مسیر می باشد.
به همین دلیل مسیرهای جایگزین جهت حرکت کاروانهای تشییع جنازه به شرح زیر اعلام می شود و لازم است شهروندان عزیز همکاری لازم جهت اجرای کامل این امر داشته باشند:

مسیرهای غرب خیابان امام:
1- محله های بیده، خانقاه و حسن آباد :  از مسیر بلوار شهید جعفری نژاد - بلوار قاضی میرحسین
2- محله مهرجرد: از مسیر بلوار شهید جعفری نژاد - بلوار قاضی میرحسین - خیابان 22 بهمن
3- محله ده آباد: از مسیر بلوار شهید جعفری نژاد - بلوار قاضی میرحسین - خیابان 22 بهمن - بلوار مطهری
4- شهر بفروئیه : از مسیر بلوار شهید جعفری نژاد - بلوار قاضی میرحسین - خیابان 22 بهمن - بلوار مطهری - بلوار آزادگان و میدان گلها
5- محله امیرآباد : از مسیر بلوار شهید جعفری نژاد - بلوار قاضی میرحسین - خیابان 22 بهمن - بلوار مطهری - بلوار آزادگان و میدان ولی عصر(عج)

مسیرهای شرق خیابان امام خمینی(ره):
1- محله بارجین : خیابان خواجه رشیدالدین - بلوار بسیج
2- محله فیروزآباد : خیابان خواجه رشیدالدین - بلوار بسیج – بلوار شهدا
3- شهیدیه : خیابان خواجه رشیدالدین - بلوار بسیج – بلوار شهدا – بلوار سعیدی
4- محله های محمود آباد و یخدان : خیابان خواجه رشیدالدین - بلوار بسیج – بلوار شهدا – بلوار سعیدی – بلوار نواب صفوی و خیابان میرباقری

مسیر روستاهای جنوبی و منتهی به امامزاده میرشمس الحق(ع) :
     بلوار امامزاده میرشمس الحق(ع) – بلوار دانشگاه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا