فرماندار تفت ازچند پروژه بخش كشاورزي و صنعتي در بخش مركزي اين شهرستان بازديدكرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، فرماندار شهرستان از چند پروژه بخش كشاورزي شهرستان بازديد كرد.

در اين بازديد "ابوالقاسم دهقان"از روند اجرايي پروژه مجتمع گلخانه اي سيف الدين ،پروژه مجتمع گاوداري و مرغداري كبير بازديد به عمل آورد و در جريان مسائل و مشكلات اين پروژه ها قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ضمن تشكر از اقدامات خوب انجام شده در اين بخش بر تلاش بيشتر براي به ارائه خدمات مطلوب بخش كشاورزي و دامداري و ...، باتوجه به اهميت بسزاي اين پروژه در ايجاد اشتغال مفيد ومولد براي منطقه تاكيد نمود.

فرماندار تفت در بازديد از گلخانه هاي منطقه سيف الدين به ظرفيت هاي خوب اين شهرستان درزمينه توليد گل ها ، سبزيجات و ميوه هاي گلخانه اي اشاره و گفت: تمام تلاش ما اين است تا با حمايت از اين بخش از افراد جامعه زمينه مناسبي را جهت توسعه همه جانبه كشاورزي كه يكي از محورهاي اصلي توسعه و پيشرفت شهرستان است ايجاد كند.

"ابوالقاسم دهقان" ضمن بازديد از بخش هاي مختلف توليد واحدهاي گلخانه اي سبزي و سيفي در شهرستان با مشكلات و چالش هاي پيش روي گلخانه داران اين بخش آشنا شد و بر تسريع درحل مشكلات آنها تاكيد كرد.

فرماندار تفت هم چنين از يك واحد توليد ظروف يكبار مصرف در روستاي شورابه نيز بازديد نمود. وي در اين بازديد ضمن آشنائي كامل با مراحل مختلف تهيه و توليد انواع ظروف يكبار مصرف بهداشتي مشكلات اين واحد را نيز بررسي نمود.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا