جلسه ستاد پشتيباني طرح هجرت 3 با حضور فرماندار تفت و دستگاه هاي مرتبط با اين طرح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي  فرمانداري تفت،"ابوالقاسم دهقان"در سخنانی ضمن تاکید بر آماده نمودن زمینه حضور جوانان در اجرای طرح هجرت 3 بصورت پرشور، افزود: طرح هجرت باعث آبادانی و کمک به محرومین این منطقه می باشد که علاوه بر اثرات فرهنگی از مهم ترین اهداف آن  غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کار و تلاش و اشاعه تفکر بسیجی در جامعه است.

فرماندار تفت با مثبت ارزیابی کردن این طرح تصریح کرد: از آنجا که اثرات اجتماعی طرح شامل کسب تجربیات شغلی و مهارتی و تقویت توانمندی های فردی و گروهی است وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که با برگزار‌کنندگان و مسئولان این طرح، نهایت همکاری را داشته و در راستای حل مشکلات و موانع گام بردارند.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضای طرحها و راهکارهای خود را ارائه نمودند و مصوباتی جهت اجرا توسط دستگاههای عضو به تصویب رسید.

 در ادامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تفت نيز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح هجرت در سال 90 و ارائه اهم برنامه هاي بسيج سازندگي در سال 91 ، از آمادگی کامل بسیج سازندگی برای کمک رسانی در عرصه های مختلف هجرت و عمران و آبادانی مناطق محروم شهرستان اعلام نموده و همکاری ادارات را در این زمینه خواستار شدند.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا