مسئول شبکه فعالین ازدواج از ارائه خدمات جدید از جمله برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره تلفنی این مرکز در میبد خبر داد.

یزدفردا:محمد حسین قاسمی با حضور درمحل جدید شبکه فعالین ازدواج شهرستان میبد از نزدیک با خدمات و فعالیت های این شبکه آشنا و از ساختمان مذكور دیدن کرد.

در این بازدید بخشدار مرکزی میبد بر ثبت فعالیت های این شبکه تاکید کرد و گفت : در سال جاری مشاورین امور اجتماعی وزارت کشور به همراه مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد از مراکز فعال در امر ازدواج و امور فرهنگی دیدن کردند و ثبت آمار فعالیت ها و عملکرد این مراکز باعث شد تا بازدید کنندگان بهتر بتوانند در خصوص ارائه تسهیلات به این مراکز اقدام کنند.

محمد حسین قاسمی ازدواج را یکی از مراحل مهم زندگی هر فرد دانست و افزود : ازدواج یک امر بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی هر فرد می باشد که اگر این امر به صورت آگاهانه و به موقع صورت  پذیرد باعث تعالی و در غیر اینصورت باعث صدمات فرهنگی و اجتماعی زیادی خواهد شد.

وی حضور شبکه فعالین ازدواج در شورای فرهنگ عمومی شهرستان به منظور معرفی بیشتر این شبکه را خواستار شد و اضافه کرد : روستاها فضای مناسبی برای برگزاری دوره های آموزشی را دارا می باشد وبخشداري مركزي آمادگي دارد با همكاري دهياران و شوراهاي اسلامي زمینه و مساعدت های لازم را برای برگزاری این دوره ها فراهم آوریم.

در این بازدید مسئول شبکه فعالین ازدواج شهرستان میبد نیز از ارائه خدمات جدید از جمله مشاوره تلفنی خبر داد و گفت: در صددیم تا دوره های آموزشی قبل ، حین و بعد از ازدواج همچنین دوره های فرزند پروری را با حضوری اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار کنیم .

سید سعید فخری اضافه کرد: در حال مذاکره با ادارات و نهادهای متولی امور فرهنگی هستیم  تا از این طریق به گسترش و معرفی شبکه در میان مردم اقدام کنیم و امید داریم زمینه همکاری بیشتر میان این شبکه و ادارات و نهادهای شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

در پایان بخشدار مرکزی میبد از فروشگاه و محصولات فرهنگي این شبکه نيز بازديد نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا