یزدفردا :شهردار میبد روز سه شنبه 13 تیر جهت رسیدگی به مشکلات پیش روی واحدهای مختلف کمیته خدمات شهری ، اطلاع از فعالیت های انجام شده توسط این کمیته و تذکر نسبت به انجام امور معوقه با اعضای کمیته خدمات شهری جلسه ای تشکیل داد.

کمیته خدمات شهری میبد شامل واحدهای زیباسازی، فضای سبز، بازرسی و اجرائیات، خدمات شهری و روضه رضوان می باشد.

در ابتدای این جلسه شهردار میبد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از خدمات این کمیته مواردی را در رابطه با پیگیری ابلاغیه ها و اجرا و تکمیل پروژه های در دست اقدام متذکر شد.

 محمد رضا حفیظی شهردار میبد از واحد اجرائیات و بازرسی شهرداری خواست تا در مورد برخورد با سد معبر واحدهای صنفی به طور جدی پیگیر باشد و برخورد قاطعانه ای از خود نشان دهد. بنابر این قرار شد تا این واحد با همکاری نیروی انتظامی طبق یک طرح زمان بندی شده و به صورت مستمر و با اولویت ساماندهی ورودی های شهر، برخورد با سد معبر را شروع کند و این طرح را تا رسیدن به شرایط مطلوب با جدیت دنبال کند.

 حفیظی به واحد بازرسی ابلاغ کرد تا هرچه سریع تر نسبت به جمع آوری پرتال های تبلیغاتی غیر مجاز، تهیه لیستی از تابلو های مشکل دار و تذکر به مغازه دارانی که با ایجاد پل بر روی جوی آب مسیر آبیاری فضای سبز را مسدود کرده اند اقدام نماید.

واحد زیباسازی شهرداری گزارشی از روند نصب وسایل بازی خریداری شده در پارک ها و بوستان های شهر شامل پارک ولایت، معرفت، هاجر و مثلثی خیابان غدیر و همچنین رنگ آمیزی سنگ جدول اطراف پارک بهاران، رنگ آمیزی وسایل بازی و مجسمه ها ارائه داد.

همچنین در این جلسه از روند ساخت آب نمای تقاطع بلوار امام زاده میر شمس الحق(ع) به بلوار بهارستان، ساخت حوضچه های آب ورودی پارک بهاران، ادامه عملیات فضای سبز پارک رهگذر 2، سمپاشی درختان و معدوم ساختن علف های هرز و خار باغچه ها و فضای سبز خیابان ها و میادین پیگیری به عمل آمد.

شهردار  در این جلسه در مورد انجام روشنایی پارک سرور، نصب تجهیزات روشنایی بوستان فردوسی، نورپردازی آبنمای ورودی پارک بهاران، رفع مشکلات مربوط به تیرهای چراغ برق احداثی در بوستان امام زاده میرشمس الحق(ع)، نورپردازی میدان شهید صدوقی(ع) و افزایش نور و روشنایی روضه رضوان گزارش خواست.

حفیظی لزوم رسیدگی به ساخت شهر بازی پارک بهاران و رفع مشکل تأمین برق آن را متذکر شد. همچنین وی به ضرورت حفظ و نگهداری صحیح از اموال بیت المال به خصوص به کارگیری لوازم قدیمی موجود در انبار شهرداری اشاره کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا