یزدفردا"فرماندار شهرستان تفت و مديران اجرايي اين شهرستان از پروژه هاي دهستان دهشير  واقع در بخش مركزي تفت بازديد كردند..

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،"ابوالقاسم دهقان"در اين بازديد به اهداف و ضرورت برگزاري بازديدهاي مديران شهرستاني از روستاها اشاره و گفت: با برنامه ريزي انجام شده فرماندار و مديران شهرستان بصورت سفرهاي دوره اي به دهستان ها و روستاهاي شهرستان سفر كرده و ضمن بازديد از پروژه هاي اجرايي و در دست ساخت در سطح شهرستان از نزديك در جريان مسائل و مشكلات آنها قرار مي گيرند و نسبت به رفع آنها تصميم گيري مي نمايند.

فرماندار شهرستان تفت افزود: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از متن مردم است و خود را متعلق به مردم می داند خدمات رسانی به روستاها و مناطق کمتربرخوردار با شدت هرچه تمام تر آغاز شده و هم چنان ادامه دارد و  در روستاهای شهرستان تفت نيز  خدمات خوبي ارائه شده و اعتبارات خوبی اختصاص یافته تا نیازهای اساسی مردم مرتفع شود.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت:شاید کمبودها و مشکلاتی در روستاها وجود داشته باشد،اما باید توجه نمود که خدمت رسانی بر اساس اولویت ها انجام می گیرد.

در ابتداي اين بازديد فرماندار و مسئولان شهرستان با حضور در محل گلزار شهداي دهشير نسبت به مقام والاي شهداي 8 سال دفاع مقدس اداي احترام نموده و ياد و خاطره شهدا و بويژه شهداي اين منطقه را گرامي داشتند.

هم چنين از حسينيه بزرگ دهشير، قدمگاه و ميدان در حال ساخت، زمين هاي كشاورزي،ميدان و خيابان اصلي دهشير،كشتارگاه،

سپس به مناطق مختلف اين روستا رفته و از پروژه هاي  دستگاه هاي اجرايي بازديد نمودند.

مهندس منصوری پس از بازدید از روستای جعفرآباد جنگل و بررسی مشکلات موجود در روستا به همراه مسؤولین در مسجد این روستا به استماع سخنان دهیار و مشکلات مردم پرداخت و سپس در خصوص حل آنها دستورات لازم را صادر فرمود.

پس از بازدید این روستا فرماندار ورامین به همراه مسؤولین به بازدید از روستای حصارقاضی پرداختند تا علاوه بر مشاهده مشکلات روستا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

طبق روال بعد از بازدید روستا، محسن منصوری به اتفاق دیگر مسؤولین در مسجد روستا حضور یافت تا مشکلات را از دهیار و مردم روستا جویا شود و در نهایت نسبت به حل موانع و مشکلات روستا دستورات لازم را صادر نمود.

 در خاتمه فرماندار شهرستان شاهین دژ تأکید کرد: برای رفع مشکلات روستا پیگیری اعضای شورا و دهیار روستا می تواند بسیار تأثیرگذار باشد و روند رسیدگی به مشکلات در زمان کوتاهتری انجام گیرد.

در ابتداي اين نشست رئيس شوراي اسلامي دهشيرو دهياران و روساي شوراهاي اسلامي روستاهاي عبدالله،حسن آباد دره زرشك،اردان،شريف آباد اردان، دستجرد،باز،توران پشت،خوره سفلي و رئيس شوراي بخش مركزي تفت  به تشریح کمبودها ونیازمندیهای روستاها اشاره كردند.عمده مسائل مطرح شده شامل  راه ارتباطی ، آب آشامیدنی،ساختمان مدارس،مسائل راه وجاده دسترسی،مسائل زيست محيطي، برق رساني و روشنائي،بهسازي و اجراي طرح هادي، احداث پل،آسفالت و زيرسازي و ... بود.

 

 فرماندار تفت با تأکید بر رفع مشکلات گفت : نمی خواهیم شعاربدهیم وبا توجه به اعتبارات وبا اولویت در این زمینه اقدام می کنیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا