مشاور فرماندار و رئيس روابط عمومي فرمانداري تفت از مسئولان روابط عمومي اين شهرستان خواست با اطلاع رساني صحيح و ارسال اخبار صادقانه از عملكرد ادارات خود دفاع كنند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،"علي احمديان" در سومين نشست روابط عمومي هاي شهرستان تفت در سالجاري ضمن تبريك ميلاد باسعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) از روابط عمومي هاي اين شهرستان خواست تا ارزش هاي اسلامي و انقلابي را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تفت به ضرورت فضا سازي و پوشش تبليغاتي ادارات در مناسبت هاي ملي و مذهبي اشاره و بر فضا سازي سطح شهر در ايام الله و مناسبت ها تاكيد كرد.

علي احمديان برنامه ريزي را محور تمام فعاليت هاي روابط عمومي هاي شهرستان عنوان نمود و افزود: يك روابط عمومي فعال بايد در مسير برقراري و حفظ ارتباط موثر با مخاطبان درون و بيرون سازماني خود برنامه داشته باشد. وي هم چنين افزود:برنامه به عنوان يك اصل مهم و بنيادي بايد در تمام فعاليت هاي روابط عمومي موردتوجه قرار گيرد.

 

وي برگزاري اين نشست را نشانه تحول و خارج شدن روابط عمومي ها از تكرار و كليشه هاي رايج دانست و بيان داشت: ديگر زمان روابط عمومي توجيه گر و تبليغات چي و روابط عمومي تبريك و تسليت گو به پايان رسيده و درايت روابط عمومي ها نقش بسيار مهمي در بر هم زدن كليشه هاي فكري موجود دارد.

وي ابراز اميدواري كرد: برون مايه فكري چنين نشست هايي در خروجي عملكرد روابط عمومي نمايشگاه ها تحول آفرين باشد.

 

در ابتداي اين نشست رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان تفت نيز ضمن تبريك اعياد و خير مقدم به باين گزارش كاملي از فعاليت هاي اين مركز در سال گذشته و سه ماهه اول سال پرداخت و روابط عمومي را به عنوان مغز متفكر و موثر در سازمان يادآور شد. علي شباني به جايگاه و اهميت روابط عمومي در ادارات اشاره و از فعاليت هاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تقدير نمود.

در اين نشست هم چنين چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان و اولين نمايشگاه تخصصي روابط عمومي در شهرستان مورد ارزيابي روابط عمومي هاي اين شهرستان قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت آن بررسي شد.

به روز رساني وبلاگ هاي خبري و اطلاع رساني ادارات،مستند سازي فعاليتها،اترتباط با خبرنگاران و ارسال اخبار ادارات،معرفي مجدد ادارات  توسط روابط عمومي ها از ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا