یزدفردا:نماینده مردم اردکان در مراسم افتتاح ساختمان جدید کلانتری شهراحمدآباد، با تجلیل از زحمات نیروی انتظامی ، عدم تناسب امکانات و وظایف این نیرو را متذکر شد و در عین حال تصریح کرد: مجلس و دولت به این امر توجه داشته و هر ساله بودجه نیروی انتظامی تقویت می شود ولی این اعتبارات بیشتر صرف تامین زیرساختهای نرم افزاری و خرید تجهیزات می شود .

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس اضافه نمود: هر چند در این جهت قدمهای خوبی برداشته شده است اما رسیدگی به وضعیت معیشتی نیروی انتظامی و تقویت بنیه مالی نیروها مورد انتظار است تا بهتر به انجام وظایف محوله بپردازند.

"محمدرضا تابش" با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بعنوان یکی از مولفه های مهم پیشرفت در کشور، برخورد قاطع نیروی انتظامی با متجاوزین به حقوق مردم و از سوی دیگر همراهی با مردم و رعایت حرمت و غرور آنها بخصوص قشر جوان و دانشجو تاکید کرد.

نماینده مردم اردکان با اشاره به موقعیت مکانی و اقتصادی این شهرستان ،بر لزوم تقویت نیرو و امکانات نیروی انتظامی اردکان تاکید کرد.

"امان اللهی" فرمانده نیروی انتظامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به کاهش جرایم مختلف در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه،گزارشی از وضعیت استان یزد در حوزه کشف جرائم ارائه نمود.

ساختمان جدید کلانتری شهر احمدآباد شهر در زمینی به مساحت 1350 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال ، ظرف مدت  15 ماه احداث گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا