فرماندار تفت با صدور پيامي به مناسبت سالگرد شهادت شهيد محراب آيت ا... صدوقي و سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد يزد حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقي پيامي را صادر كرد.

شهيد صدوقي مرد بسيار عاقل و با تدبير و دور انديشي بود .

« مقام معظم رهبري »

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،"ابوالقاسم دهقان" در اين پيام آورده است": آيت الله شهيد صدوقي و يادگار برومندش عالماني برجسته، خستگي ناپذير و مطيع ولايت بودند و از كار شبانه‌روزي و در خدمت مردم بودن هيچ احساس خستگي نمي‌كردند.

وي در اين پيام ضمن اشاره به خدمات و تلاش هاي ارزنده شهيد صدوقي و امام جمعه فقيد يزد،افزوده است: از جمله کارهای قابل توجه ایشان رفع مشکلات مردم بود که حتی در رژیم سابق و قبل از انقلاب بسیاری از مشکلات اجتماعی برای مردم پیش می‏ آمد اغلب مشکلات اقتصادی بود که برای آنها وجود داشت و شهيد آیت‏ الله صدوقی و بعد از آن يادگار اين شهيد بزرگوار پایمردی می‌کردند و مشکلات مردم را حل می‌کردند.

فرماندار شهرستان تفت ضمن قدرداني از عموم مردم دارالعباده بويژه مردم ولايت مدار شهرستان تفت  كه در همه صحنه‌هاي انقلاب حضور چشمگيري داشته‌اند از مردم دعوت كرد تا با حضور در مجلس بزرگداشتي كه به مناسبت سي امين سالگرد شهادت چهارمين شهيد محراب آيت ا...صدوقي و سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد يزد حجت الاسلام و المسلمين صدوقي،در مركز استان برگزار مي‌شود شركت نموده و با آرمان هاي مقدس رهبر كبير انقلاب اسلامي،رهبر معظم انقلاب و شهداي انقلاب تجديد پيمان نمايند

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا