حجت الاسلام یحیی زاده نماینده تفت و میبد در این جلسه اجرایی شدن مصوبات سه دوره سفرریاست جمهور و هیئت دولت به استان واولویت بندی مصوبات را از ضروریات دانست و از مسئولین خواست تمام وقت موضوع مصوبات مخصوصا گازرسانی به مناطق روستایی و محروم را پی گیری نمایند.

یزدفردا :جلسه شوراي اداري شهرستان تفت با حضورحجج الاسلام مدیح امام جمعه،یحیی زاده نماينده مجلس شوراي اسلامي، فرماندار تفت و ساير اعضا در محل شبكه بهداشت و درمان تفت برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی "امام جمعه تفت در اين جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقيد يزد و شهدای هفتم تیر بر پی گیری مصوبات سفرهای ریاست جمهور به استان و شهرستان تاکید کرد و ازمسئولین خواست تا با تلاشهای بی وقفه خود نگذارند حقی از شهرستان ضایع شود.

مدیح  همچنین از مسئولین خواست تا از هم اكنون به فکر سفر دور چهارم نیز بوده وبا برنامه ریزی و اولویت بندی ،طرحهای خاص و مهم را در نظر داشته باشند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نيز در اين جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت:امیدواریم در استانها و شهرستانها نیزاتحاد،همدلی و انسجام بین مسئولین به نحوی که رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستند اتفاق بیفتد تا دشمن در برابر خودش یک جمع متفرق و پراکنده مشاهده نکند و خیالهای واهی نتراشد.

وی اجرایی شدن مصوبات سه دوره سفرریاست جمهور و هیئت دولت به استان واولویت بندی مصوبات را از ضروریات دانست و از مسئولین خواست تمام وقت موضوع مصوبات مخصوصا گازرسانی به مناطق روستایی و محروم را پی گیری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمين يحيي زاده وجود حجت الاسلام محمدرضامدیح امام جمعه تفت را فرصت بسیار خوبی برای شهرستان دانست و گفت:این شخصیت بزرگوار با تجربه و پیشینه خوب ،تمام وقت با نیت پاک و خا لص درخدمت مردم شهرستان می باشد و مردم و مسئولین باید از این فرصت به نحومطلوب برای حل مشکلات و ابراز پیشنهادات خود استفاده کامل نمایند.

فرماندار تفت نیز در ابتدای جلسه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و شهدای هفتم تیر و تشکر ازحضور نماینده مردم تفت،امام جمعه و مسئولین در جلسه شورای اداری با تاکید بر پی گیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان و آمادگی برنامه ریزی برای سفر دور جهارم از مسئولین خواست تازحمات و عملکرد دولت در این 8 سال را به روابط عمومی ها ابلاغ نموده تاآنها نیز به مردم به طور صحیح اطلاع رسانی نمایند.
ابوالقاسم دهقان همچنین از دست اندرکاران برگزاری جشنهای نیمه شعبان خواست تا جشنهای سالم،ارزشی، به دور از هیاهو و در خور شان ائمه برگزار نمایند.

وی به سفرهای تابستانه اشاره کرد و از مسئولین دستگاههای اجرایی خواست تابا برنامه ریزی صحیح و توجیه کارمندان خود در خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد ننمایند و بر همدلی و هماهنگی بین ادارات تاکید کرد

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا