یزدفردا :عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: مجلس به عنوان ريش سفيد در مسئله ورزش ورود مي‌كند تا مسائل داخلي دستگاه ورزش به نحو احسنت حل شود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص تعليق قايقراني ايران توسط فدراسيون جهاني و پيگيري آن توسط اعضاي فراكسيون مجلس گفت: امروز جلسه اي در دفتر ابوترابيان، نايب رئيس مجلس و با حضور اعضاي فراكسيون ورزش؛ علي آبادي، رئيس كميته ملي المپيك و افشارزاده، دبير اين كميته برگزار شد.

وزير ورزش هفته آينده در مجلس حاضر مي شود
 
وي در ادامه افزود: عباسي به دليل سفر در اين جلسه حضور نداشتند كه قرار شد پس از بازگشت به ايران در مجلس حضور يابند كه متاسفانه برخي رسانه ها اين مسئله را تحت عنوان احضار وزير مطرح كردند كه صحت ندارد.

عضو فراكسيون ورزش در خصوص محتواي اين جلسه گفت: در نشست امروز فارغ از اينكه چه اتفاقاتي رخ داده است، قرار شد تا مجلس به عنوان ريش سفيد در اين مسئله ورود كند تا مسائل داخلي ورزش به نحو احسنت حل شود و شاهد حضور موفق و با صلابت به دور حواشي در المپيك لندن باشيم.
 
تابش افزود: از طرفين اين قضيه يعني وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك و  فدراسيون ها نيز مي خواهيم تا شرايطي را فراهم كنند كه فضاي موجود بر ورزش فضاي ارامش بخشي باشد.

وي در خصوص عدم رعايت سقف قرار داد و مبالغ ميلياردي فوتباليست ها براي حضور در باشگاه ها نيز گفت: اولويت اصلي فراكسيون مجلس حضور موفق كاروان ايران در المپيك لندن است و پس از آن به بررسي سقف قرارداد در فوتبال مي پردازيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا