متاسفانه بعضی از ظرفیتها و فضاهای آموزشی که مورد نیاز خود شهرستان می باشد در اختیار مرکز استان قرار گرفته واولویت جوانان شهرستان در نظر گرفته نمی شود
  • در مورد واگذاری فضاهای ورزشی شهرستانها به مراکز استان اولویت بندی شود

  • در 3 بخش مرکزی،پشتکوه و پیشکوه یک شورای فرهنگی با ترکیب متناسب و اثرگذار داشته باشیم

  • یحیی زاده  نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي از اختصاص بودجه های فعالیتهای قرآنی برای اولین باردر بودجه سال 91 خبر داد

  • متاسفانه بعضی از ظرفیتها و فضاهای آموزشی که مورد نیاز خود شهرستان می باشد در اختیار مرکز استان قرار گرفته واولویت جوانان شهرستان در نظر گرفته نمی شود

  • از اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان خواست تا با برنامه ریزی اصولی و دقیق بر گرفتن مجوز فعالیتهای قرآنی و استفاده بهینه از این بودجه ها مدیریت لازم را داشته باشد

 

یزدفردا:جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تفت با حضور امام جمعه،فرماندار و اعضای این شورا  و حجت الاسلام  یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه از اعضای شورا خواست تا با برنامه ریزی دقیق و حساسیت برحفظ سلامت کار،برنامه هایی در خور شان ائمه برگزار نمایند و نگذارندچهره دینی و معنوی مناسبتها با بعضی هدایتهای نادرست مخدوش شود.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مدیح با مهم برشمردن اوقات فراغت دانش آموزان افزود:وضع تربیت در جامعه بسیار خراب است و احساس وظیفه مسئولین در پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان و آموزشهای درست یکی از ضروریات جامعه می باشد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تفت با پیشنهاد اینکه در 3 بخش مرکزی،پشتکوه و پیشکوه یک شورای فرهنگی با ترکیب متناسب و اثرگذار داشته باشیم افزود:در صورت موافقت می توانیم کارهای فرهنگی بسیار خوبی فراتر از شهر تفت انجام دهیم و جوانان روستایی نیز با مداخله در فعالیتهای فرهنگی می توانند اوقات خوبی را سپری نمایند.

یحیی زاده  نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي از اختصاص بودجه های فعالیتهای قرآنی برای اولین باردر بودجه سال 91 خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين يحيي زاده با بیان اینکه این فرصت مناسبی است که باید به طور بهینه استفاده شود از اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان خواست تا با توجه به استعداد و ظرفیت شهرستان با برنامه ریزی اصولی و دقیق بر گرفتن مجوز فعالیتهای قرآنی و استفاده بهینه از این بودجه ها مدیریت لازم را داشته باشد.

وی همچنین از مسئولین خواست تا با تشکیل کمیته برنامه ریزی برای فعالیتهای فرهنگی و مناسبتی با توجه به ظرفیتها و سنتهای شهرستان و استفاده از نیروهای مردمی و محلی برنامه هایی در خور توجه و ارزنده برای طول سال داشته باشند.

نمایند ه مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با مهم برشمردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان گفت:متاسفانه بعضی از ظرفیتها و فضاهای آموزشی که مورد نیاز خود شهرستان می باشد در اختیار مرکز استان قرار گرفته واولویت جوانان شهرستان در نظر گرفته نمی شود که باید این مورد مهم نیز مورد بازنگری قرار بگیرد.

 فرماندار تفت هم در این جلسه از نماینده مردم تفت خواست تا در مورد واگذاری فضاهای ورزشی شهرستانها به مراکز استان اولویت بندی شود و مردم شهرستانها را دراستفاده از مراکز ورزشی فرهنگی در اولویت قرار دهند.

ابوالقاسم دهقان همچنین در مورد برگزاری جشنهای مذهبی و قرآنی افزود:باید با بسیج شدن همه دستگاههای فرهنگی و برنامه ریزی دقیق،مناسبتها را در خور و شان ائمه برگزار نمایند.

وی با بیان اینکه در بحث اوقات فراغت ،بخش اعظمی ازافرادی که در این دایره قرار می گیرند دانش آموزان هستند از مدیران دستگاهها خواست تا با دوری از هرگونه موازی کاری اوقات فراغت دانش اموزان را با برنامه های مناسب و اصولی پر نمایند و کلاسهای آموزشی نیز برای والدین برگزار نمایند تا بر پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود چه در منازل و چه در مراکز دیگر کنترل داشته باشند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا