نامه تقدیر وتشکر پرسنل دامپزشکی استان یزد از نماینده مردم اردکان، جهت تلاش در تصویب تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان های دامپزشکی کشور و انتقال خون ایران، در مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم شد.

یزدفردا :نماینده مردم اردکان در دیدار مدیرکل و معاونین دامپزشکی استان یزد با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن موضوع پرداخت فوق العاده خاص به پرسنل زحمتکش دامپزشکی کشور در مجلس هشتم که انگیزه خوبی برای کارکنان آن سازمان ایجاد میکند اظهار داشت : سازمان دامپزشکی مسئولیت های خطیر و حساسی بر عهده دارد که به نوعی امنیت و سلامت غذایی جامعه با آن مرتبط است.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با تشكر از تلاش و زحمات نجيبانه كاركنان دامپزشكي کشور گفت: سازمان دامپزشكي متناسب با امکانات و بودجه در اختیار، خدمات مناسبی ارائه مي دهد که تقویت امکانات و بودجه این سازمان لازم است.

"محمدرضا تابش" افزود: استان یزد قابلیتهای خوبی در زمینه تولید فراورده های دامی دارد که کمک به شکوفایی این ظرفیتها و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی ، در عین حمایت از بخش خصوصی فعال در این عرصه ،مورد انتظار است.

وی تاکید کرد : با توجه به تعدد واحدهای تولید دام و پرورش اسب در شهرستان اردکان ، تقویت تشکیلات دامپزشکی اردکان ضرورت دارد.

مديركل دامپزشكي استان نیز در این دیدار، ضمن تشكر و قدرداني از زحمات "دکتر تابش" و ساير نمايندگان استان به خاطر تلاش در خصوص رفع مشكلات پرسنل دامپزشكي در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به نقش حساس دامپزشكي در تأمين سلامت جامعه و حفظ سرمايه دامي كشور بايد به كاركنان خدوم و زحمتكش آن توجه ويژه اي شود تا بتواند به وظايف حاكميتي خود به خوبي عمل نمايد.

"حدادزاده" افزود: دامپزشكي حافظ سرمايه دامي كشور است که این امر امكانات و بودجه خود را می طلبد تا بتواند توانائي هاي خود را در خدمت به جامعه به عرصه ظهور برساند.

در این دیدار، نامه تقدیر وتشکر پرسنل دامپزشکی استان یزد از نماینده مردم اردکان، جهت تلاش در تصویب تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان های دامپزشکی کشور و انتقال خون ایران، در مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم شد.

همچنین مقرر شد جهت بررسی مسائل و مشکلات بخش دامپزشکی،رئیس و معاونین سازمان دامپزشکی کشور جلسه ای با نماینده مردم اردکان در محل مجلس شورای اسلامی داشته باشند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا