همایش روز پاسدار باحضور پاسدارن و خانواده هایشان در حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز بمناسبت سوم شعبان روز میلاد حضرت امام حسین ،همایشی باحضور پاسداران و خانواده هایشان در محل حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار شد .

    حجت الاسلام ماندگاری مدرس حوزه و دانشگاه و مبلغ مدعو این همایش با گرامیداشت روز پاسدار توجه مخاطبین را قبل از هرچیز به حفظ ارزشهای خانواده جلب کردو گفت:کسی که در محیط خانواده پایبند و حافظ ارزشهاست بعنوان پاسدار واقعی مطرح می باشد وگرنه در محیط بیرون خانه تنها فیلم طرفداری از ارزشها را بازی کردن و نمایش آنرا اجرا نمودن صحیح نیست .

     سخنران این مراسم با اشاره به مشکلات و معظلاتی که بواسطه ضعف در نظام خانواده جامعه با ان دست به گریبان است افزود:در دنیای کنونی و در خیل تبلیغات عظیمی که برای فروپاشی نظام خانواده توسط دشمنان ما القا می شود حفظ و پاسداری از ارزشهای خانواده وظیفه ای بسیار سنگین است که باید پایبندی خود را به آن اثبات نماییم .

      وی درک حقوق متقابل و شناخت وظایف هریک از اعضای خانواده توسط طرف مقابل را مقدمه حفظ ارزش خانواده دانست و گفت:اقتدار در نظام خانواده بر سه اصل قدرت،محبت و تدبیر استوار است که اگر این 3اصل توسط مردان رعایت شود اقتدارشان خواستنی و دارای جاذبه خواهد بود وگرنه این ارزش بدرستی حفظ نگردیده است .ماندگاری با تبیین آیاتی از سوره نسا حفظ 3ارزش عفت،اطاعت توام با ایمان و آبروی خانواده را وظیفه زنان دانست و گفت:باید دقت کنیم که ما پاسدار ارزشهای دینی هستیم ،نه پاسدار خودمان و به واسطه شخصیتهای حقوقی و مقامهای دنیایی که داریم دچارغرور و نخوت در خانواده نشویم .

     گفتنی است در این همایش که با هماهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان برگزار شد فرمانده ناحیه،فرمانده منطقه انتظامی اردکان و جمع دیگری از مسئولین نظامی این شهرستان حضور داشتند .

     مولودی خوانی و ذکر مدح و منقبت حضرت امام حسین(ع)از دیگر برنامه هایی بود که در این همایش اجرا شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا