یزدفردا :تابش"خطاب به وزیر راه و شهرسازی:به نارضایتی مردم استان یزد درخصوص وضعیت قطارها رسیدگی کنید

یزدفردا :تابش"خطاب به وزیر راه و شهرسازی:به نارضایتی مردم استان یزد درخصوص وضعیت قطارها رسیدگی کنید

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر راه و شهرسازی ، حذف قطارهای فرسوده و بی کیفیت از مبدا یزد به تهران و مشهد که نارضایتی گسترده مردم را به دنبال داشته و جایگزینی آن با واگنهای مدرن و با کیفیت را خواستار شد.

"محمدرضا تابش" در این تذکر آورده است: علیرغم آنکه استان یزد از سالها پیش از نعمت راه آهن برخوردار بوده اما هیچگاه همانند این روزها ، مسافرین از کیفیت پایین قطارهای بکار گرفته شده در مسیرهای یزد به تهران و مشهد گلایه مند نبوده اند.

وی تصریح نموده: فرسوده بودن واگنها،تهویه نامطلوب آنها،بکارگیری قطار اتوبوسی در سرویس شب و حذف یک سرویس شبانه از جمله عواملی است که موجب نارضایتی شدید مردم گردیده است.

نماینده استان یزد در خانه ملت در پایان بر رسیدگی فوری به این موضوع و جایگزینی واگن های مدرن و با کیفیت برای جلب رضایت مردم شریف استان یزد تاکید نموده است.

گفتنی است :طی ماههای گذشته بارها انتقدات و اعتراضات مردمی به نواقص موجود درسرویس های مسارفربری  راه آهن یزد و همچنین نا مطلوب بودن خدمات ارائه شده به مردم در رسانه ها منجمله یزدفردا انعکاس یافته که با بی تفاوتی مسئولین نه تنها نواقص برطرف نشد بلکه با اصرار بر ارائه خدمات نا مناسب همچنان باعث نارضایتی مردم استفاده کننده ازاین خدمات بوده است .

در همین رابطه شورای اسلامی شهر یزد نیز واکنش نشان داده و اعتراض خباززاد عضوشورای اسلامی شهر یزد نیز در رسانه ها بازتاب گستزده ای است امید می رود با ورود نمایندگان محترم مجلس به موضوع و همچنین دخالت مستقیم وزیر محترم راه و شهرسازی این مشکل مهم مردم استان یزد به کلی حل شود و مزه خدمت بی منت را مردم با تمام وجود لمس کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا