محمد علی قاسم زاده(بافق فردا):در نشست مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق با اصحاب رسانه مطرح شد:تبدیل بافق از قطب معدنی به قطب صنعتی طی ۳ سال آینده

محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در نسشت مطبوعاتی با اصحاب رسانه بافق با بیان اینکه باتوجه به ایجاد جو همدلی بین مسولین بافق با مدیران استان و تهیه و تولید توانسته ایم اولویتهای کاری خود را بر روی زیرساختهای صنعتی قرار دهیم ابراز امیدواری کرد تا ۳ سال آینده بافق را از قطب معدنی به قطب صنعتی تبدیل کنیم.

عسکری در خصوص استخدام نیروی جدید در مجموعه شرکت سنگ آهن بافق گفت :در هفته های آتی ۲۵۰ نفر طبق اولویت بندی جذب این مجموعه خواهند شد و با شروع بکار پروژه ها این جذب نیرو تا ۱۰۰۰ نفر افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در خصوص شروع به کار آگلومراسیون گفت :علی رغم تعطیلی یک و نیم ساله این مجموعه رایزنی هایی با طرف چینی انجام داده ایم و تا پایان سال شاهد اولین تولیدات این مجموعه خواهیم بود.

این مدیر بومی بزرگترین مجموعه اقتصادی بافق با بیان اینکه خصوصی سازی سنگ آهن بافق در امسال منتفی است گفت :با توجه به دولتی بودن این مجموعه راه برای تبدیل وضعیت نیروهای شاغل که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند هموار است و رایزنی ها برای این کار شروع شده و ادامه دارد.

عسکری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مصوب نموده ایم تمام خریدهای مجموعه شرکت سنگ آهن که در بافق و توسط اصناف بافق میسر است در همین شهر انجام شود ابراز امیدواری کرد با این تصمیم وضعیت اقتصادی بافق رونق گرفته و در این خصوص نیز امید به زندگی  افزایش یابد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا