یزدفردا "محمد حسین فتاحی ۲۷ ساله، استعداد خارق العاده ای برای بلند کردن اشیا ءمختلف سنگین با دندان از زمین دارد.

محمدحسین فتاحی در گفتگو با «بافق فردا»گفت : به شغل آزاد گچ کاری ساختمان مشغول است و کارهایی از قبیل  بلند کردن وزنه ۱۰۰ کیلو گرمی با دندان،بلند کردن کیسه گچ ۵۰ کیلویی با دندان و ۲ عدد دیگر با دست مجموعا به وزن۱۵۰ کیلوگرم و بالارفتن از پله ها در این حالت تا ۲۰ پله، بلند کردن انسانی تقریبا هم وزن خود با دندان و هم زمان حرکت به سمت جلو، از جمله کارهایی است که قادر به انجام دادن است.
وی افزود:از زمانی که شاگرد استاد سفیدکار بودم و  تقریبا از دوران نوجوانی این کارها را نوعی ورزش  و سرگرمی در محیط کار برای خودم میدانستم و از همان موقع برای جابجایی  کیسه های مختلف گچ از دندان استفاده می کردم.
محمدحسین فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات رسمی شرکت داشته اید، گفت: به طور رسمی نه، اما پارسال یک دور مسابقات استانی اسکیت برگزار شد که از طرف اداره ورزش و جوانان دعوت شدم تا وزنه بدنسازی  و انسان ۷۰کیلو گرمی را با دندان از زمین بلند کنم و به جلو ببرم  و با انجام این کار مورد تشویق حضار قرار گرفتم.
وی ادامه داد: از آن موقع به بعد تصمیم گرفتم که به طور منظم و فنی تر این ورزش را پی گیری کرده تا رکوردم را در تمامی زمینه های ذکر شده افزایش دهم و خود را برای مسابقات قویترین مردان سال جاری آماده کنم.
فتاحی در آخر گفت: به جوانان توصیه می کنم به جای هدر دادن وقت باارزش خود دنبال کار و ورزش رفته تا خدای ناکرده جوانی خود را تباه نکنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا