بافق "یزدفردا : همزمان با ولادت حضرت جواد الائمه (ع) فرمانداران شهرستانهاي بافق و كوهبنان در خصوص برخي مسائل به توافق و تعامل چند جانبه رسيدند.

بافق "یزدفردا : همزمان با ولادت حضرت جواد الائمه (ع) فرمانداران شهرستانهاي بافق و كوهبنان در خصوص برخي مسائل به توافق و تعامل چند جانبه رسيدند.

به گزارش یزدفردا از بافق:اين ديدار كه در روستاي خوسف از توابع دهستان سبزدشت بافق و با حضور فرمانداران ،‌بخشداران و اعضاي شوراي اسلامي شهر و برخي مسئولين محلي بافق و كوهبنان برگزار و پيرامون مسائلي از قبيل ايجاد اشتغال و كارآفريني ،‌ استفاده از منابع آبي ، رونق كشاورزي منطقه ،‌انتقال گاز از كوهبنان براي اهالي سبزدشت ، بهسازي و گسترش راههاي روستايي و بين شهري از جمله مسائلي بود كه مورد توافق و تعامل مسئولين دو شهرستان شد.

فرماندار بافق با اشاره به فعاليتهاي صورت گرفته در منطقه سبزدشت گفت: بزرگترین لطف و برکت دولت نهم و دهم از بین بردن حصار بین مردم و مسئولین و حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره میباشد.

گاز رساني به منطقه سبزدشت توسط شركت گاز استان كرمان


"حسين ندافيان" در ادامه در خصوص انتقال گاز از كوهبنان به منطقه سبزدشت گفت :با شركت گاز استان يزد رايزني هايي صورت گرفته كه اميدواريم انشاا... با توافق شركت گاز استان يزد و كرمان، گاز رساني به منطقه سبزدشت توسط شركت گاز استان كرمان و از طرف كوهبنان انجام و  انشعاب گاز داخل روستاهاي منطقه توسط شركت گاز استان يزدانجام شود .

راه ارتباطي دو شهرستان از مسير بيدان پنج تا كوهبنان سريع ترميم و آماده می شود


وي همچنين به بهسازي راه ارتباطي بين دوشهرستان اشاره كرد و گفت: با رايزني هاي صورت گرفته مقرر شد راه ارتباطي دو شهرستان از مسير بيدان پنج تا كوهبنان با همكاري دوجانبه اين مسير سريع ترميم و آماده رفت وآمد شود.

برگزاری همايش" نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی" در نيمه تير ماه سال جاري


فرماندار كوهبنان در اين نشست با اشاره به اينكه كوهبنان یکی از شهرهای  فرهنگي استان كرمان است گفت : در نظر داريم  همايشي تحت عنوان " نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی" در نيمه تير ماه سال جاري برگزار كنيم

"منصور متقي" افزود :برگزاری این همایش از جنبه‌های مختلف از جمله حضور نخبگان کوهبنانی در شهرستان، انجام سنت حسنه صله‌ رحم و ... اهمیت دارد و در این راستا می‌توان از فکر و اندیشه این بزرگواران‌ برای ارتقا و پیشرفت سطوح مختلف در شهرستان ‌بهره برد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا