یزدفردا :اولین جلسه كمیسیون كارگری شهرستان بهاباد تشكیل جلسه داد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار از افتتاح اداره تعاون، كار و تامین اجتماعی شهرستان بهاباد در آینده نزدیك خبر داد.

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید، كارگری و كارفرمایی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیركل سیاسی و امنیتی استانداری و سایر اعضاء کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی امنیتی با عنایت به نامگذاری سال جاری بعنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید نمود مسئولین ذیربط در شهرستان در راستای شناسایی هر چه بیشتر مسائل و مشکلات واحدهای کارگری و حل و فصل موارد مذکور تمامی تلاش خود را معطوف نمایند.

"غلامحسین دشتی" در ادامه اظهار داشت: استان یزد در کنار دارالعباده بودن، شهر کار و کارگری است و از استان‌های پیشرو در زمینه کارآفرینی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون کارگری بیان داشت: در این کمیسیون در تنظیم مناسبات کار و کارگر، بر رعایت حقوق کارگر، کارفرما و دولت تاکید بسیار شده است.

دشتی همچنين از افتتاح اداره تعاون، كار و تامین اجتماعی شهرستان بهاباد در آینده نزدیك خبر داد.

 در ادامه جلسه تقوایی مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری از اعضای کمیسیون کارگری شهرستان خواست توجه بیشتری به مشکلات کارگران در واحدهای تولیدی داشته باشند تا نقش کارگران بعنوان تولید گران واقعی عرصه اقتصادی پررنگ تر باشد.

فرماندار بهاباد نیز ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه اسقرار هرچه سریعتر اداره تعاون، كار و تامین اجتماعی با توجه به مصوبه دور سوم سفرهای هیئت دولت به استان را خواستار شد و اظهار داشت: با استقرار این اداره از تضییع حقوق كارگران جلوگیری خواهد شد و كارگران می توانند مشكلات خود را از طریق قانونی پیگیری نمایند.

 "محمدرضا هدائی" در ادامه مسائل و مشكلات كارگران و كارفرمایان شهرستان را برای حاضران تشریح نمود.

در ادامه جلسه پیرامون مشكلات كارگران شركت كود و فسفات كویر، افزایش شیفت كاری معدن چادرملو، ارائه تسهیلات به كارخانه كیمیاداران كویر و جذب نیروی كار بومی در معدن چاه گز بحث و تبادل نظر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا