نمایندگی صدوق یزدفردا، "نشست هماهنگي بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) در شهرستان صدوق برگزار شد

نمایندگی  صدوق یزدفردا، "نشست هماهنگي بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) در شهرستان صدوق برگزار شد
 
احمدعلي دشتي پور" در نشست هماهنگي گرامي داشت سوم خرداد و بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) كه در محل سالن كوثر فرمانداري برگزار شد اظهار داشت: سوم خرداد يكي از ايام الله است و ظرفيت بسيارخوبي براي شناساندن رشادت‌ها و حماسه هاي رزمندگان وايثار گري‌هاي جوانان دهه 60انقلاب به نسل جديد است .
فرماندار صدوق افزود: فتح خرمشهر هنوز به طور كامل به آن پرداخته نشده است و ظرفيت‌هاي بسيار مغفولي دارد كه بايد گفته شود تا نسل امروز بداند كه وظيفه آنان نسبت به شهداء، نظام ارزشها و ولايت چيست و در راستاي آن آرمانها قدم بردارند .
دشتي پور همچنين به چهاردهم خرداد ماه سالروز عروج ملكوتي معمار كبير انقلاب اشاره كرد و  افزود: امام یک مرد قهرمان، شجاع، زمان‌سنج و دارای فضایل بزرگ انسانی است.
وي با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای بی‌نظیر برگزار کردن مراسم سالگرد امام، اظهار داشت:ما به عنوان مسوولان ستاد و به عنوان یک وظیفه الهی بر خود فرض می‌دانیم که هر سال مراسم را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و مشکلات را برای مراسمی در طراز نام امام به جان بخریم.
اين مقام مسئول با بیان این‌که همه ما برای راه امام(ره)  و بینش و نگاه او فعالیت می‌کنیم به مراسم سالگرد بیست‌وسومین سال ارتحال امام(ره)  اشاره کرد و گفت: مطمئنا همه ما رسالت بزرگی برای برگزاری چنین مراسمی بر عهده داریم زیرا که امام (ره) در عصر ما حجتی‌ست برای بشریت و معلوم نیست اگر امام(ره)  نبود سرنوشت زندگی، فرزندان و آینده ما به چه سمت و سویی هدایت می‌شد.
همچنين در اين نشست پيرامون گراميداشت حماسه سوم خرداد و بزرگداشت رحلت حضرت امام و اعزام كاروان از اين شهرستان به مرقد مطهر ايشان تصميماتي به شرح ذيل اتخاذ گرديد:
1-تشكيل کمیته ها ي پشتیبانی، تبلیغات، امنیت، اسکان، امداد و نجات براي  برزگداشت چهاردهم خرداد و اعزام كاروان به مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره).
2-سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و گلباران مزار شهدا، تزئین و چراغانی خیابان ها و میادین، تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا