بافق "خبرنگار یزدفردا "حسين ندافيان" در ديدار پرسنل اداره مخابرات بافق كه صبح امروز در فرمانداري برگزار شد 27 ارديبهشت را به عنوان روز روابط عمومي و ارتباطات خواند و گفت: اين روز فرصتي است تا نقش و جايگاه روابط عمومي را بعنوان هنر هشتم مرور كنيم.

فرماندار بافق افزود: روابط عمومي بخشي از سازمان است كه وظيفه شناخت فرصتها و محدوديتها را بر عهده دارد و در پي آن است تا با بهترين استفاده ها از فرصت ها، توانايي هاي آن سازمان را به خوبي نمايان سازد.

وي تصريح كرد :به طور کلی روابط عمومی كليد حل و فصل مشكلات و داروي درد هاي سازمان است ، روابط عمومي ،فضا و عرصه عمومی ، پل بین مردم و مراجعین و کارمندان با مدیریت بوده و  براساس تصمیم گیری‌ و استراتژی و مدیریتی که دارند، می‌توانند خط مشی خود را عوض کنند کسانی که در روابط عمومی‌ها کار می‌کنند به نوعی تصمیم گیرنده هستند و باید بهای لازم به این افراد داده شود.

در ادامه ندافيان ضمن تشكر و قدرداني از مسئولان و پرسنل شركت مخابرات بافق و تبريك به مناسبت روز جهاني مخابرات و ارتباطات گفت : مخابرات يكي از ارگانهاي موفق بوده كه مردم كمترين گله يا شكايتي را از اين اداره دارند .

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_2290.jpeg

در پايان ميرهدايي رئيس اداره مخابرات شهرستان بافق به ارائه گزارش و فعاليتهاي اين اداره طي يكسال گذشته شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا