"احمد علي دشتي پور" روز چهار شنبه در پيامي روزجهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي را به كليه تلاشگران اين عرصه تبريك گفت.

صدوق قانع نمایندگی یزدفردا " "احمد علي دشتي پور" روز چهار شنبه در پيامي روزجهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي را به كليه تلاشگران اين عرصه تبريك گفت.

در  پيام فرماندار صدوق آمده است:
بی تردید پاسخگو بودن، مخاطب محوری و اطلاع رسانی صحیح و شفاف از ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد است و توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و به صورت گسترده تر با مخاطبان  اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. لذا روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و مردم، مسئولیت خطیری را در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومي دارند.
اينجانب بيست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق، سختکوش و مسئولیت شناسی که در حیطه های روابط عمومی و ارتباطات بويژه تلاشگراني كه در روابط عمومي ادارات اين شهرستان تلاش و تکاپو دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده،  برای آنان در مسیر دشوار پیش رو و فراز و نشیب های فراوان آن ، توفيق روز افزون مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا