با حضور نوروزی معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، سید علی اصغر میروکیلی شهردار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان جلسه طرح توسعه امامزاده جعفر (ع)یزد برگزار شد.

یزدفردا :در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در جهت تبديل بقاع به قطب هاي فرهنگي و به منظور فراهم نمودن زيرساخت هاي فعاليت فرهنگي در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه جلسه طرح توسعه امامزاده جعفر (ع) یزد با حضور نوروزی معاون عمرانی استاندار، سید علی اصغر میروکیلی شهردار یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر کل دفتر فنی استانداری، رئیس شورای شهر، مدیران کل مخابرات، گاز ، برق، آب و فاضلاب ، سازمان همیاری شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی ، میراث فرهنگی و مدیر اجرایی امامزاده  برگزار شد.
در این جلسه در رابطه با نحوه توسعه این امامزاده و استفاده از بافت های تاریخی با حفظ ارزش آن در این طرح بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
در ادامه یکی از طرح های پیشنهادی جهت گسترش این امامزاده به شور گذاشته و انتخاب شد.
اضافه کردن شبستان های زیارتی با الگو برداری از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین همکاری ادارات ، دستگاه های اجرایی و دفتر فنی استانداری با مجری طرح از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.
گفتنی است این جلسه در تاریخ 19 اردیبهشت ماه 91 در محل امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا